TAROM caută un GSA în India

Sunt zvonuri în piață despre o eventuală cursă operată de TAROM spre India. Pe la finalul lunii mai, Ministrul Transporturilor lansa ideea unei rute București - New Delhi.

0 126

Da, titlul e foarte interesant. Să fie acesta pasul spre o rută directă spre India? Pe la finalul lunii mai, Ministrul Transporturilor lansa ideea rutei București – New Delhi, care ar putea fi operată de TAROM cu aeronave de tipul Boeing 737-800NG.

Teoretic, noile aeronave 737-800NG ar avea autonomie de zbor până în India, dar contează foarte mult traseul aprobat în funcțiile spațiile aeriene tranzitate. Vă reamintim că un Boeing 737-800NB poate zbura până la 5400 de kilometri.

TAROM caută Agent General de Vanzari în India

Revenind la tilu, TAROM caută un GSA în India. Mai exact, un Agent General de Vanzari (GSA) care să reprezinte compania TAROM pe piața din India. Lista de task-uri e lungă, dar, printre sarcinile dorite de TAROM, am găsit și puntul cheie: ”Promovarea si vanzarea documentelor de transport aerian pe cursele companiei TAROM”. Sa fie vorba de cursele directe dintre România și India?

Mai josa veți lista tuturor task-urilor GSA-ului în India.

La Mare cu Avionul

– Reprezentarea Companiei TAROM pe piata India;

– Promovarea si vanzarea documentelor de transport aerian pe cursele companiei TAROM;

– Asigurarea unui spatiu adecvat in birourile furnizorului alocat exclusive activitatilor effectuate in beneficiul Companiei TAROM;

– Rezervarea locurilor pentru pasageri si efectuarea activitatilor conexe;

– Selectarea si desemnarea de subagenti pe teritoriul Indiei. GSA va fi direct raspunzator de activitatea prestata de acesti subagenti referitor la vanzarea documentelor de transport, de decontarea contravalorii acestora si de aplicarea de catre subagenti a regulilor referitoare la tarife si la Rezolutiile IATA;

– Supervizarea si pregatirea personalului propriu si al agentilor acreditati pe teritoriul GSA precum si decontarea vanzarilor efectuate pe stocul de documente de transport al Companiei TAROM;

– Distribuirea si afisarea programului zborurilor TAROM precum si a materialelor publicitare furnizate de catre Companiai TAROM;

– Organizarea promovarii produselor Companiei TAROM, conform unui plan si a unui buget de promovare agreat de parti, cu suportarea cheltuielilor de catre GSA;

– Luarea oricaror masuri de crestere a reputatiei Companiei TAROM pe teritoriul GSA in relatiile cu autoritatile guvernamentale, organizatiile oficiale si neoficiale, presa, publicul si oricare alte persoane;

– Transmiterea catre Compania TAROM trimiestrial si/sau la cerere a unui raport de activitate, a conditiilor pietei, statistici precum si reglementarile locale cu aplicabilitate asupra activitatilor prevazute in contractual de GSA;

– Completarea si transmiterea in conformitate cu termenele legale a documentelor mentionate in reglementarile locale, internationale si in cele aplicabile pe piata Companiei TAROM. La cerere, GSA va pune la dispozitia Companiei TAROM orice documente suplimentare necesare;

– Reprezentarea si asistarea Companiei TAROM, la cerere, in relatia acesteia cu autoritatile guvernamentale, alte autoritati locale, persoane oficiale, birouri si agentii inclusiv agentiile IATA, care activeaza sau controleaza teritoriul GSA. Cele mentionate in acest paragraf se refera inclusiv la reprezentarea si asistenta in cazul operatiunilor aeroportuare, obtinerea autorizatiilor de survol si aterizare, slot-uri aeroportuare, transmiterea de documente catre autoritatile aeronautice, etc,;

– Activarea ca principala interfata a TAROM in relatia cu BSP India, cu referire la toate aspectele administrative aferente prezentei TAROM in BSP India (de ex. Relatia TAROM cu agentii IATA, inclusiv, daca este necesar, semnarea de contracte “Airline Agency Agreement” cu agentii IATA care solicita “Ticketing Authority”);

– Alocarea “Ticketing Authority” agentilor IATA desemnati de TAROM in BSP India;

– Emiterea si/sau reemiterea documentelor de transport TAROM in toate oficiile de care dispune, inclusiv la aeroport (daca exista), respective: bilete de avion pentru transportul pasagerilor, excedent de bagaj, EMD-uri si orice alt document afferent transportului aerian. In caz in care aceste documente au fost emise incorect sau lipsesc, ca rezultat a incapacitatii GSA de a furniza informatiile necesare, GSA va fi responsabil de acoperirea intregului prejudiciu;

– Pastrarea statisticilor si a inregistrarilor aferente documentelor primite, vandute si contabilizate;

– Achitarea de facturi in numele TAROM la solicitarea si cu autorizarea primita din partea Directiei Financiare TAROM.

Detaliile despre Achizitie directa – GSA India

Ofertele ar trebui depuse până pe 22 octombrie 2018. Se va alege GSA-ul cu cel mai scăzut nivel al comisionului solicitat cu respectarea tuturor condițiilor. Așteptăm următoarele mutări strategice ale TAROM-ului.

Mulțumim, Octavian Barbur pentru pont!

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Translate »