blankblank

RYANAIR refuză permisele de îmbarcare emise de KIWI.com

0 7.095

În ultimii ani, RYANAIR a purtat ceva ”bătălii” cu tot felul de site-uri agregator care vând bilete de avion în numele companiilor aeriene. A fost scandalul cu eDreams, acum este un nou scandal, dar de data aceasta cu KIWI.com.

Din 18 august, RYANAIR a anunțat că refuză permisele de îmbarcare emise de site-ul KIWI.com. Conform comunicatului de presă, Ryanair a emis astăzi (18 august) un avertisment către clienți cu privire la permisele de îmbarcare false emise de Kiwi.com pentru zborurile Ryanair.

RYANAIR nu a autorizat KIWI.com pentru a vinde biletele de avion

În conformitate cu Regulamentul UE 2015/1998, este obligatoriu ca pasagerii să finalizeze procesul de check-in direct pe site-ul Ryanair pentru a se asigura că aceștia sunt informați cu privire la toate protocoalele de siguranță și de reglementare necesare atunci când călătoresc.

Kiwi.com ocolește aceste reglementări esențiale ale aviației prin emiterea propriilor cărți de îmbarcare care NU mai sunt valabile pe zborurile RYANAIR. Începând de astăzi (18 august), Ryanair va refuza la îmbarcare orice pasager cu permis de îmbarcare emis de Kiwi.com, deoarece nu s-au conformat protocoalelor de siguranță și securitate ale Ryanair.

Clienții pot obține permisul de îmbarcare oficial doar prin accesarea rezervării direct pe site-ul Ryanair.com sau prin aplicația Ryanair.

Ryanair îndeamnă clienții să rezerve doar direct pe site-ul sau aplicația Ryanair și să evite rezervarea prin intermediul unor agenți terți, cum ar fi Kiwi.com, care nu au autorizația de a vinde zboruri Ryanair sau de a emite permise de îmbarcare.

La începutul acestui an, Ryanair a introdus „Verified Seal” pentru a proteja clienții împotriva acestor agenții de turism online care pot face overbooking, pot furniza detalii incorecte sau false despre clienți și astfel să împiedice compania aeriană să comunice direct cu pasagerii. În această direcție, RYANAIR a obținut o hotărâre judecătorească în Cehia prin care se solicită ca KIWI.com să furnizeze datele reale ale pasagerilor.

Dacă ați făcut o rezervare prin Kiwi.com, RYANAIR vă îndemnă să contactați Kiwi.com pentru a obține referința necesară Ryanair pentru a putea completa check-inul în conformitate cu protocolul RYANAIR de siguranță și securitate. Check-inul Ryanair se deschide cu 24 de ore înainte de plecare pentru toți pasagerii și cu 60 de zile înainte de plecare pentru pasagerii care au achiziționat un loc rezervat.

Ca nota personală, menționez că există ceva scandal între platformele agregatoare și companiile aeriene inclusiv pe zborurile anulate în pandemie. Dacă ați avut zboruri anulate, iar biletele au fost luate prin agenții de turism sau alți intermediari, soluționarea se face prin agenția de turism sau intermediar, acolo unde nu există comunicare directă între compania aeriană și pasager, cum e cazul KIWI. Agențiile solicită în numele pasagerilor recuperările financiare de la compania aeriană. În cazul în care ați luat biletele de la o agenție intermediară, dar comunicare și toate actele se fac direct cu compania, atunci clar responsabilitatea e a companiei aeriene.

Leave A Reply

Your email address will not be published.