RYANAIR încheie un parteneriat cu Amadeus pentru a-și crește baza de clienți!

0 192

Ryanair și GDS-ul Amadeus au anunțat pe 11 noiembrie un nou parteneriat de distribuție, care va extinde și mai mult accesul RYANAIR către baza de clienți lideri în industrie a Amadeus (GDS). Operând 3000 de zboruri zilnice către 225 de destinații din 36 de țări, Ryanair este în topul companiilor aeriene ce reușesc să-și revină miraculos după COVID-19, transportând cu 115% mai mulți pasageri față de perioada prepandemie, ceea ce o face una dintre cele mai fiabile opțiuni pentru călătorii.

Întrucât companiile din toată Europa se confruntă cu presiuni economice și inflaționiste tot mai mari, Ryanair oferă conexiuni, frecvențe, punctualitate și tarife de vârf în Europa, care pot fi acum rezervate prin intermediul platformei de călătorie Amadeus, de la sfârșitul anului 2022.

Parteneriatul sprijină viziunea Ryanair de a crește vizibilitatea și targetarea clienților Amadeus, în special pentru călătoriile de business. Integrarea perfectă cu fluxurile și procesele de rezervare ale Amadeus le va oferi clienților o eficiență operațională ridicată în căutarea, rezervarea și deservirea conținutului de la Ryanair, precum și posibilitatea de a oferi o gamă mai largă de opțiuni de călătorie celor atenți la costuri.

Vă reamintim că RYANAIR a mai fost în Amadeus, doar că politica individualistă de a vinde bilete doar pe propria platformă a făcut ca cel mai mare low-cost din Europa să părăsească cel mai mare GDS din lume, în 2017.

Leave A Reply

Your email address will not be published.