Rezumatul anului 2014 pentru Emirates: 45,2 milioane pasageri, 191.736 zboruri, 232 avioane

1 583

Emirates a tras linie şi a prezentat rezultatele pe 2014. Pentru al doilea an consecutiv, operatorul aerian arab se bucură de o creştere accelerată a numărului de pasageri transportaţi, a flotei de aeronave, dar şi a reţelei de destinaţii.

2014 a fost presărat şi cu evenimente mai puţin plăcute. Conflictele din diferite regiuni, focarele de Ebola, problemele economice la nivel global, fluctuaţiile preţului petrolului şi multe alte probleme, toate acestea au pus la grea încercare operatorul aerian Emirates. Dar chiar şi aşa, rezultatele sunt optimiste.

Pentru Emirates, 2014 a însemnat: flota formată din 232 avioane a operat 191.736 de zboruri, zburând aproximativ 756 milioane km (a înconjurat Pământul de 18552 ori) şi a transportat peste 45,2 milioane pasageri, care au servit aproximativ 47.2 milioane de mese (sunt luate în calcul doar cele încărcate din Dubai). În 2014, flota Emirates a crescut cu 27 de avioane – 13 aeronave Airbus A380, 12 aeronave Boeing 777-300ER şi 2 avioane Boeing 777F (cargo).

Rezumatul anului 2014 pentru Emirates

În 2014, reţeaua operaţională a crescut cu 8 noi destinaţii: Kiev, Taipei (10 februarie 2014), Boston (10 martie 2014), Abuja, Chicago (5 august 2014), Oslo, Bruxelles și Budapesta (27 octombrie 2014). În plus, Emirates a crescut frecvenţele şi capacitatea de tansport spre 20 de destinaţii deja existente. Tot în 2014, Emirates a introdus aeronava Airbus A380 spre 10 destinaţii: Zurich, Barcelona, ​​Londra Gatwick, Kuweit, Mumbai, Frankfurt, Dallas / Fort Worth, San Francisco, Milano și Houston.

Emirates ţine pasul şi cu tehnologia. A lansat aplicaţia pentru iPad și iPhone. Versiunea pentru iPhone a fost descărcată de peste 180.000 de utilizatori în primele șase săptămâni de la lansare.

A investit 20 de milioane de dolari pentru a oferi servicii de internet în avioanele din flotă. În prezent, 80 de aeronave sunt echipate cu tehologia necesară pentru a oferi pasagerilor acces la internet. Primii 10 MB sunt gratuiţi, apoi costul este de 1 dolar pe 500MB.

Emirates in 2014

Emirates este un brand puternic în aviaţia globală, care creşte de la an la an. Pentru al 3-lea an consecutiv, Brand Finance Global 500 a desemnat brand-ul Emirates ca fiind cel mai valoros în rândul companiilor aeriene, cu „brand value” estimat la 5.48 miliarde dolari.

Şi în 2014, Emirates a continuat politica de imagine şi sponsorizări. În 2014, Emirates a avut o campanie globală cu superstarurile din fotbal Pelé și Cristiano Ronaldo.

A semnat un contract pe 3 ani cu Benfica Lisabona, cel mai bun club de fotbal din Portugalia. În decembrie 2014, Emirates a semnat un contract de sponsorizare pe 5 ani cu AC Milan. Emirates a intrat şi în lumea tenisului, semnând un nou parteneriat cu Australian Open.

În ianuarie, Emirates a anunţat un acord de sponsorizare pentru Rugby World Cup 2015 şi 2019. Emirates a semnat, de asemenea, un acord de sponsorizare pe 5 ani cu Lions, una dintre echipele de rugby de top din Africa de Sud.

Leave A Reply

Your email address will not be published.