Revista „be Blue Air” este din nou la bordul aeronavelor Blue Air

0 148

Începând de astăzi, 21 octombrie, pasagerii Blue Air se pot bucura din nou la bordul aeronavelor de revista in-flight „be Blue Air”, datorită parteneriatului încheiat între Blue Air–Airline Management Solutions și Agenția de creație Semeniuc Consulting. Cu un conținut dinamic, adaptat nevoilor călătorilor Blue Air, noua revistă „be Blue Air” transformă fiecare zbor într-o experiență unică, incitantă și interesantă.

be Blue Air

Acesta este cel de-al 19-lea număr al revistei „be Blue Air”, care a fost lansată în urmă cu cinci ani. Noua echipă editorială a regândit structura revistei, care acum îmbină armonios informații utile fiecarui călător, abordând subiecte de interes pentru pasageri: de la tips and tricks legate de călătorii și zbor, până la cele care surprind esența destinațiilor Blue Air. În cele 80 de pagini ale revistei și-au făcut loc articole despre vedete autohtone și internaționale, idei de călătorii cu cei mici, entertainment, povești inspiraționale, noi lansări editoriale sau high tech, materiale în exclusivitate despre personalități din domeniul aviației și multe altele.

Ca o gură de aer proaspăt, noul „be Blue Air” înglobează filosofia smart flying a companiei aeriene pe care o reprezintă, designul modern și informațiile de calitate.

Revista se distribuie gratuit pasagerilor Blue Air și are o apariție trimestrială, fiecare ediție fiind citită de peste 400.000 de oameni. Revista poate fi accesată și direct pe website-ul Blue Air, în secțiunea Despre noi/ Revista Inflight.

La Mare cu Avionul

Mai jos aveţi câteva informaţii interesante despre publicitatea în revistele in-flight şi despre campanii personalizate în interiorul aeronavelor Blue Air!

Revista „be Blue Air” reprezintă, de asemenea, o cale sigură și ușoară, pentru agenţiile de media şi publicitate, de a ajunge la un număr mare de potențiali clienți, mediul din cabina avionului generând o rată de eficiență cu un impact de 2.000 de ori mai mare decât mediile tradiționale. Pasagerii sunt foarte receptivi la mesajele publicitare în timpul zborului, acest lucru datorându-se mediului captiv în care se află timp de aproximativ 2 ore si jumătate (durata medie a unui zbor), iar studiile din domeniu arată că advertisingul in-flight are cel mai mare grad de răspuns dintre toate tipurile de media, respectiv între 85-94% dintre pasageri își pot aminti brandurile și mesajele prezente în cabina avionului.

Creativitatea companiilor-client va avea mereu suportul Blue Air pentru implementarea unor campanii unice și pe alte spații de promovare, atât în interiorul aeronavelor din flotă, prin acțiuni de sampling, personalizarea capișoanelor și capacelor compartimentelor de bagaj de deasupra scaunelor, cât și exterior, prin colantarea aeronavelor. În acest sens, în cadrul companiei Blue Air-Airline Management Solutions există un departament dedicat realizării şi implementării de campanii personalizate.

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Translate »