Recenzia de Aur 2022 în HoReCa: restaurantele, hotelurile si cafenelele cu cele mai bune recenzii pe Google Maps!

0 155

Google a anunțat noii câștigători ai proiectului Recenzia de Aur și a premiat anul acesta cele mai promițătoare afaceri de pe Google Maps care aparțin domeniului HoReCa, din România. La ediția 2022 au obținut „Recenzia de Aur” 24 de locații din toată țara care au înregistrat pe Google Maps cele mai multe aprecieri din partea clienților, în ultimele 100 de zile.

Afacerile premiate sunt din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României și trei domenii de activitate (restaurante, hoteluri și cafenele). Au fost selectate afacerile din domeniul HoReCa cu un profil verificat și actualizat cu toate detaliile în Google Profilul Companiei, unde au publicat actualizări constante, afacerile care au avut cel puțin 100 de recenzii pe Google Maps și un rating de minim 4,5 stele. Informații suplimentare despre Recenzia de Aur pot fi găsite aici: goo.gle/recenziadeaur

Premiile Recenzia de Aur, ediția 2022

HOTEL       
  • Grădinile Romane, Sat Chirițeni, Neamț
  • Lebada Luxury Resort & Spa, Delta Dunării
  • Hangița, Câmpulung Mușcel
  • NOAH river house, Orșova
  • Vila SaraDa Boutique, Deva
  • Pensiunea La Cassa, Vișeu de Sus
  • Pensiunea The Butterfly, Sângeorgiu de Mureș
  • Monopoly Hotel, Otopeni
RESTAURANT       
  • Moldavian Burger, Târgu-Neamț
  • STAGE – Nice Dining, Galați
  • Ziba, Păulești, Prahova
  • GYRO’S time-OBELIX, Râmnicu Vâlcea
  • Al Camineto, Timișoara
  • Manila – Filipino Food, Satu-Mare
  • Gastro Local Anca Vlad, Vama-Buzăului
  • Burger & burrito, București
CAFENEA        
  • Chubby Bubble Tea, Iași
  • Filicori Zecchini Caffe, Constanța, bd. Tomis
  • Kaldio Ploiesti Hale, Ploiești
  • Cutura Coffee, Râmnicu Vâlcea
  • Send Coffee, Hunedoara
  • Cofeels, Cluj-Napoca
  • Book Coffee Shop, Brașov
  • Ceramic Cafe, București

În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps primesc în medie, în comparație cu profilurile incomplete, de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, de 2,9 ori mai multe solicitări de direcție și de 3,1 ori mai multe vizite pe site-uri, scrie start-up.ro.

Concluzionați voi dacă aceste clasamente reflectă realitatea. Evident că sunt topuri subiective, bazate pe un set de criterii stablit de Google pentru a promova Google Maps și Google Profilul Companiei.

Ce hoteluri, restaurante si cafenele recomandati?

Leave A Reply

Your email address will not be published.