Cumperi de la eMAG, FashionDays, elefant.ro, Libris.ro prin link-urile noastre de afiliere și ajuți la finanțarea site-ului airlinestravel.ro. Nu te costă nimic în plus, însă pe noi ne ajută să dezvoltăm acest proiect. Mulțumim!

Zboruri anulate sau întârziate? >>Solicita ACUM despagubiri<< pentru zborul întârziat sau anulat și poți primi până la 600€ despăgubire!

Prin procesul automat, Wizz Air ramburseaza banii intr-o saptamana catre pasageri

0 1.921

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa, menționează că procesul său automat de rambursare gestionează 95% din cererile de rambursare prin conversie în numerar în doar o săptămână.

Wizz Air și-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face față numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19, compania aeriană înregistrând o creștere de 3000% a cererilor de rambursare în 2020 comparativ cu nivelurile din 2019.

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opțiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit. Pasagerii pot solicita cu ușurință această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil. Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opțiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziționate biletele. Ca urmare, compensația poate fi amânată. Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opțiune decât să se bazeze pe acțiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalități diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influența și controlul Wizz Air.

Pentru o măsură suplimentară de protecție în această perioadă incertă, pasagerii pot achiziționa serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion, care le permite să își modifice rezervarea pentru o flexibilitate maximă. Procedând astfel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum și să schimbe datele și chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Leave A Reply

Your email address will not be published.