blank

Previziuni Airbus pentru următorii 20 de ani: 39 000 de avioane de pasageri și marfă până în 2040!

0 1.489

În următorii 20 de ani, Airbus estimează că cererea pentru transportul aerian va trece progresiv de la creșterea flotei la retragerea accelerată a aeronavelor mai vechi și mai puțin eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil. Aceste transformări de flotă vor duce la necesitatea a aproximativ 39 000 de avioane de pasageri și de marfă din noile generații. Se estimează că 15 250 de avioane noi vor fi necesare pentru înlocuire avioanelor vechi.

În consecință, până în 2040, marea majoritate a aeronavelor comerciale în exploatare vor fi de ultimă generație, în creștere față de aproximativ 13% în prezent, îmbunătățind considerabil eficiența emisiilor de CO2 a flotelor de avioane comerciale din lume.

Previziuni Airbus pentru următorii 20 de ani

Beneficiile economice ale aviației se extind dincolo de sector, contribuind cu aproximativ 4% la PIB-ul global anual și susținând aproximativ 90 de milioane de locuri de muncă în întreaga lume. Deși a pierdut aproape doi ani de creștere în pandemia de COVID, traficul de pasageri și-a demonstrat rezistența și urmează să crească cu o medie de 3,9% pe an, determinată de expansiunea economiilor și comerțului de pe tot globul, inclusiv dezvoltarea turismului. 

Clasa de mijloc, care va zbura cel mai mult, va crește cu două miliarde de oameni până la 63% din populația lumii. Cea mai rapidă creștere a traficului va fi în Asia, China internă devenind cea mai mare piață.

Cererea de aeronave noi va include aproximativ 29 700 de avioane mici precum familiile A220 și A320, precum și aproximativ 5 300 din categoria avioanelor medii, cum ar fi A321XLR și A330neo. În segmentul wide-body, acoperit de A350, este așteptată o nevoie de aproximativ 4 000 de avioane până în 2040. 

Segmentul cargo ca vrește progresiv.

Se estimează o creștere a transportului aerian de mărfuri expres cu 4,7% pe an și o creștere a mărfurilor generale (reprezentând aproximativ 75% din piață) de 2,7%. În general, în următorii 20 de ani va fi nevoie de aproximativ 2440 de aeronave de marfă, dintre care 880 vor fi noi. 

În concordanță cu creșterea operațiunilor aeriene și a necesarului de noi aeronave din ce în ce mai eficiente la nivel global, crește și nevoia de servicii de aviație comercială – inclusiv întreținere, instruire, upgrade, operațiuni de zbor, dezmembrare și reciclare. Această creștere este pe drumul cel bun la nivelurile de prognoză ale Airbus înainte și după pandemie, atingând o valoare cumulată de aproximativ 4,8 miliarde USD în următorii 20 de ani.

Totodată ve fi nevoie de aproximativ 550 000 de noi piloți și peste 710 000 de tehnicieni cu înaltă calificare în următorii 20 de ani. În timp ce întreținerea va rămâne segmentul principal de servicii, se preconizează că operațiunile de zbor, la sol și serviciile durabile vor crește semnificativ.  

Previziunile Airbus pentru urmatorii 20 de ani!

Industria aviației globale a obținut deja câștiguri uriașe cu privire la eficiență, așa cum arată scăderea cu 53% a emisiilor globale de CO2 ale aviației din 1990. Gama de produse Airbus susține un câștig de eficiență CO2 de cel puțin 20% față de aeronavele din generația anterioară. Având în vedere inovațiile, dezvoltările de produse, îmbunătățirile operaționale, precum și opțiunile bazate pe piață, Airbus sprijină obiectivul sectorului transportului aerian de a atinge targetul de emisii zero de CO2 până în 2050.

Leave A Reply

Your email address will not be published.