Precizări TAP Portugal pentru biletele valabile după 28 martie 2016

0 820

Pe 18 ianuarie 2016, am publicat o ştire mai puţin plăcută. TAP Portugal renunţă la ruta Bucureşti – Lisabona, din 27 martie 2016. Astăzi venim cu precizările pentru biletele de avion valabile după 28 martie 2016.

Noul-TAP-Portugal

Mai jos aveţi procedura de asistenţă şi protecţie a pasagerilor cu bilete emise pentru călătorii începând cu 28 martie 2016, agreată până în acest moment.

Există 3 posibilităţi de asistenţă:

1. Emiterea unui document pentru transport ulterior sau excedent de bagaj (EMD), însumând contravaloarea biletului initial. Acest document poate fi folosit pentru serviciile menţionate în interval de 1 an de la data emiterii.
2. Rerutarea pe zboruri alternative, operate de TAP sau partenerii Star Alliance (Lufthansa, Austrian Airlines, SAS şi Brussels Airlines), până la destinaţia finală din biletul emis pe TAP.
3. Rambursarea contravaloarei biletului – se va rambursa suma integrală pentru bilete cu călătoria neîncepută şi se va calcula prorata aferentă segementelor de calatorie neutilizate, pentru bilete cu calatoria începută.

În funcţie de modalitatea de achiziţionare a biletelor, pasagerii trebuie să contacteze următoarele entităţi pentru a discuta despre varianta de asistenţă pe care o agreaţi:
1. Pasagerii care au achiziţionat biletul de avion printr-o agenţie de turism (online sau offline) se vor adresa reprezentanţilor acesteia pentru a discuta despre modalitatea preferată de asistenţă – rerutare sau rambursarea;
2. Pasagerii care au achiziţionat biletul de avion de pe site-ul oficial al companiei TAP, se vor adresa Contact Center-ului TAP, folosind una din adresele de mail de mai jos şi specificând codul de rezervare şi/sau numărul de bilet în cauza: [email protected] & [email protected].

Este foarte important să se ţină cont de cele 2 modalităţi de contact, în funcţie de modalitatea de achiziţionare a biletului.

Leave A Reply

Your email address will not be published.