Peste 230 000 de pasageri au fost afectați de zborurile anulate de Blue Air în perioada 6 septembrie – 9 octombrie!

0 818

Redresarea Blue Air, respectiv reluarea operațiunilor de transport aerian de pasageri, implică o colaborare strânsă și sprijinul din partea tuturor partenerilor comerciali, dar și al tuturor instituțiilor publice și autorităților din România, eforturile depuse de managementul executiv, Consiliul de Administrație și acționariatul societății, fiind insuficiente în lipsa unei astfel de colaborări.


Blue Air își exprimă disponibilitatea permanenta a conducerii executive a societății, de a transmite toate informațiile și informările necesare, și de a participa la absolut orice discuție necesară cu factorii decizionali din cadrul instituțiilor publice și autorităților ce pot ajuta la redresarea companiei, într-o manieră unitară și organizată.

Precizăm faptul că până la acest moment, în urma discuțiilor purtate de conducerea executivă a Blue Air, putem confirma sprijinul primit din partea majorității aeroporturilor din străinătate, incluzând aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum și a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua prestarea serviciilor către Blue Air, sub condiția plății în avans a serviciilor oferite și mizăm pe același sprijin și din partea aeroporturilor din România, Bacău, Cluj-Napoca, București- Otopeni și Iași.

Având în vedere suspendarea activității de transport aerian de pasageri din perioada 6 septembrie – 9 octombrie 2022, vă informăm că numărul total de pasageri afectați de anulările zborurilor în această perioadă este de aproximativ 230.000, reprezentând aproximativ 77.000 rezervări bilete de călătorie.

Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziționate depinde esențial de reluarea operațiunilor și a activității de vânzare a Blue Air, și, așa cum am precizat în comunicările anterioare, un alt factor esențial este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care ne aflăm în discuții.

Toți pasagerii au fost notificați de anularea zborurilor și au primit 3 opțiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25% din valoarea biletului achiziționat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor noștri) sau rambursarea biletelor achiziționate.

În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opțiune vor putea folosi sumele în vederea achiziționării de bilete imediat ce vom activa procesul de vânzare. 

În cel mai scurt timp cu putință vom reveni cu detalii despre modalitatea în care va fi reluată activitatea de transport aerian de pasageri de către Blue Air, în funcție și de rezultatele înregistrare în negocierile cu investitorii, dar și de disponibilitatea autorităților de a ne sprijini în acest proces dificil. 

Leave A Reply

Your email address will not be published.