Paravion intră în eMAG Marketplace
Aşa cum anticipam în urmă cu ceva timp, . Radu Apostolescu a publicat informaţia pe pagina de facebook! Pe site-ul eMAG a apărut categoria „turism”.
Primele informaţii indirecte au apărut luna trecută la converinţa Travel Tech Conference, prilej cu care Răzvan Antoni, general manager Amadeus Marketing România S.R.L, a anunţat că se pregăteşte ceva în direcţia aceasta, dar fără să dea nume.
Rotiţele s-au mişcat, Petruş a cercetat şi a găsit url-ul turism.emag.ro. Am urmpărit zilnic acest link pentru a observa modificările. Iată că astăzi fenomenul s-a produs. Paravion.ro va vinde bilete de avion, city break-uri, pachete de vacanţă etc şi prin intermediul platformei eMAG Marketplace.
Mai jos aveţi câteva informaţii cu privire la modul de tranzacţionare!
Produsele din această categorie sunt vândute de Paravion, partener certificat în eMAG Marketplace. Comanda dumneavoastră pentru aceste produse va fi facturată şi livrată direct de către acest partener. Vedeţi: politicile comerciale, retur şi garanţie oferite de Paravion!
Comunicatul oficial de presă!
eMAG, liderul comerțului online în Europa de Est, continuă dezvoltarea platformei eMAG Marketplace prin lansarea unei noi categorii: servicii turistice. În parteneriat cu Paravion – companie OTA (online travel agency), parte din Happy Tour Group – eMAG va pune la dispoziția clienților săi cele mai atractive oferte de tip city break, bilete de avion, pachete de vacanțe și cazare la hoteluri.
Partenerul certificat Marketplace, Paravion.ro, face parte din grupul Happy Tour, cel mai mare furnizor de servicii turistice din România, cu o experiență de peste 18 ani în piață.
Pentru eMAG Turism, noua secțiune lansată astăzi, Paravion a conceput un portofoliu special de oferte de turism intern și internațional. Pe lângă ofertele exclusive, clienții eMAG vor mai putea să își rezerve de pe platformă și bilete de avion pentru orice destinație, prin orice companie aeriană, precum și camere în zeci de mii de hoteluri din întreaga lume.
“Obiectivul eMAG este să devenim numărul unu pe fiecare dintre segmentele pe care le accesăm prin platforma eMAG Marketplace” a declarat Bogdan Axinia, Director eMAG Marketplace. „În zona de turism, suntem de părere că un mare potențial îl au pachetele de tip city break. Fiindcă acest gen de vacanțe, lungi de 2-3 zile, sunt la fel de ușor de strecurat în program pe cât sunt de achiziționat, ne așteptăm la o creștere importantă pe acest segment în viitorul apropiat. Mai departe, ținta noastră este să aducem pe eMAG cele mai atractive promoții și pe segmentul biletelor de avion iar, pe termen mediu, planul nostru este să avem propriile noastre chartere pentru pachetele speciale eMAG Turism” a explicat Bogdan Axinia.
eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii afişează propriile oferte pe eMAG.ro. Astfel, clienţii pot comanda simultan o gamă impresionantă de produse, de la cărți, muzică, film, la asigurări RCA și de călătorie, produse de bricolaj, jucării și, acum, chiar și oferte turistice. Toţi partenerii eMAG Marketplace sunt atent evaluaţi şi monitorizaţi pentru a respecta standardele de calitate cu care clienții eMAG sunt obișnuiți.
“Parteneriatul cu eMAG, liderul comerțului online, înseamnă pentru noi o adresabilitate crescută a ofertelor noastre”, a declarat Javier Garcia del Valle, EVP/CEO Happy Tour Group. “Suntem convinși că experiența de lideri a ambelor părți se va concretiza cât de curând în vânzări importante și ne așteptăm ca piața să răspundă rapid.”
Paravion, prima agenție românească de turism 100% online, a fost achizționată în 2010 de către fondul de investiții GED, prin intermediul Happy Tour, ca parte a planului de consolidare a unui lider pe piața de servicii turistice, ale cărui operațiuni să poată fi extinse și în alte țări din Europa.
“Într-adevăr, luăm în calcul pentru viitor o extindere a parteneriatului cu Paravion în toate țările din regiune în care vom pătrunde cu eMAG”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepreședinte și Director de Dezvoltare eMAG. “De altfel, acesta este planul pentru toți partenerii din Marketplace care au produse pretabile și capacitatea de a livra în afara țării”, a mai spus el.
Pentru început, produsele din categoria „turism” nu vor fi comisionate în programul de afiliere profitshare. eMAG Turism este încă în beta şi se va stabili în viitor politica de comisionare ce se va aplica acestei categorii de produse.
Paravion – companie OTA (online travel agency), parte din Happy Tour Group
eMAG – liderul comerţului online în Europa de Est
Am fost curios sa stiu mereu ce fel de baza de date folosesc toate siteurile de rezervari bilete. Din ce am studiat pare sa fie aceeasi. poate ma lamuresti tu Sorine. Mersi mult!
Da, sunt mai multe centre de date comune – http://www.amadeus.com/airlines/ – o solutie. Insa ele sunt mult mai multe!
Multumesc Sorin !
@Mihai In RO pentru companiile IATA se folosesc in general doua GDS-uri (Global Distribution System) – Amadeus si Worldspan (parte din Travelport).
Pentru biletele low cost exista tot doua variante principale Travelfusion din UK si Partners din Germania.
In alte zone sunt in crestere puternica sistemele care ofera solutii non GDS cum ar fi ITA Software(achizitionat recent de Google).
La baza toate informatiile provin de fapt din sistemul de gestiune al companiilor aeriene dintre care cel mai cunoscut pe plan european este Amdeus Altea.
@Marius multumesc de lamuriri, acum am o imagine mult mai clara.