OFICIAL: Blue Air transferă zborurile de la Bacău la Suceava

0 8.662
Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul intarziat sau anulat. Poti avea dreptul pana la 600€.

Blue Air anunță că, în perioada 15 august – 30 septembrie 2020, zborurile planificate pe Aeroportul Bacău vor fi transferate pe Aeroportul Internațional Suceava. Pasagerii vor beneficia de transfer gratuit cu autocarul. Orarul de zbor și indicativul zborului rămân neschimbate pentru cele mai multe dintre zborurile afectate și mutate pe Aeroportul din Suceava.

În urma deciziei Administrației Aeroportului Internațional Bacău, referitoare la închiderea temporară a aeroportului în perioada 15 august – 30 septembrie 2020 pentru efectuarea de lucrari de modernizare, Blue Air este nevoită să transfere zborurile planificate către aeroporturile din regiune.

39 de zboruri pe săptămâna sunt afectate

„Închiderea temporară a Aeroportului Internațional Bacău afectează un număr de 39 de zboruri pe săptămâna, iar Blue Air a luat toate măsurile pentru a minimiza disconfortul creat pasagerilor săi în această perioadă. Am reușit să menținem operațional orarul de zbor planificat și să transferăm temporar cursele afectate pe Aeroportul din Suceava, asigurând trasferul gratuit cu autocarul între Aeroporturile din Bacău și Suceava. Sperăm că impactul asupra experienței de călătorie a pasagerilor noștri să fie minim, și vom utiliza această perioadă pentru a înțelege mai bine dacă există sau nu cerere de zboruri Blue Air din Moldova de Nord.” spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.

Toți pasagerii Blue Air afectați de închiderea temporară a Aeroportului din Bacău primesc noile detalii de călătorie și notificări cu privire la serviciile și opțiunile care le sunt puse la dispoziție prin mesaj SMS și prin e-mail.

Pasagerii care decid să nu mai călătorească în contextul respectivelor modificări au la dispoziție următoarele opțiuni:

  • solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervarii în portofelul electronic individual Blue Air
  • solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervarii în numerar către modalitatea de plata folosită la achiziționarea biletului.

Pentru procesarea solicitărilor de rambursare

Pentru procesarea solicitărilor de rambursare, pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul Blue Air (Serviciul Clienți sau direct pe site www.flyblueair.com) se pot adresa direct Blue Air la adresa de e-mail [email protected].

Din cauza volumului mare de incidente din ultima perioadă cauzate ca urmare a pandemiei COVID, rambursarea în numerar poate dura mai mult de 10 săptămâni.

În ceea ce privește pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul unei agenții de turism, aceștia sunt rugați să se adreseze direct agentului de turism, întrucât Blue Air nu are toate detaliile necesare pentru a soluționa aceste cereri.

În cazul zborurilor afectate de închiderea Aeroportului din Bacău care au fost anulate, fără corespondent în aceeși zi de pe aeroporurile din regiune, pasagerii pot opta pentru rebooking gratuit sau recuperarea sumelor în portofelul electronic individual Blue Wallet.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.