PROMO ASUS ZenFone 5

O săptămână ne mai desparte de eTravel Conference 2013

0 166

eTravel Conference, cel mai aşteptat eveniment dedicat promovării online în industria turismului va avea loc pe 16 octombrie, la Crowne Plaza Hotel Bucuresti.

Evenimentul se adreseaza atât agenţiilor de turism, cât şi hotelurilor şi pensiunilor, care doresc să afle noi strategii de e-commerce şi promovare online pentru dezvoltarea şi extinderea afacerilor, managementul crizelor de imagine în industria turismului şi ultimele tendinţe din industrie.

Castiga o excursie la Paris

etravel_conference

Printre vorbitorii acestei ediţii se numără: Matthias Hautli (Consultant si Business Manager, Kohl & Partner Viena); Kasper Hove (International Online Marketing Manager,momondo A/S); Alin Nicolae Burcea (Preşedinte, Paralela 45); Alexandru Negrea (Head of Facebook Department, Spada); Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR); Bogdan Stanciu (Owner, General Manager, Bit Soft); Remus Visan (Managing Director, Paravion Tour) ; Dan Virtopeanu (Managing Partner, Breeze Mobile); Razvan Antoni (General Manager, Amadeus); Iulian Beiu (Contracts Manager Romania & Moldova Republic, Hotelbeds); Daniela Dumitrescu Oprea (Coordonator Marketing, Regiunea Europei de Sud Est,Radisson Blu); Cezar Dumitru (Owner, Imperatortravel.ro); Razvan Pascu (Managing Director, Travel Communication Romania) Ionut Munteanu (PPC Specialist si Trainer, WebDigital); Andrada
Crangus
(Consultant independent de marketing si comunicare in turism, Turism Market); Narcisa Suruianu (Travel Blogger, TravelGirls.ro).

În prima parte a zilei, evenimentul include două sesiuni de conferinţe, iar după-amiază se vor desfăşura în paralel trei seminarii specializate.

La Mare cu Avionul

În cadrul celor două conferinţe se vor prezenta oportunităţile şi tendinţele actuale din industria turismului, strategii de optimizare a costurilor destinate promovării online, tactici de prevenire a crizelor şi de gestionare a acestora, dar şi instrumente utile în comunicarea online, pe care furnizorii de servicii turistice le pot folosi pentru a fideliza clienţii.

În partea a doua a zilei, evenimentul va include trei seminarii specializate ce oferă informaţii avansate participanţilor.
Seminarul Online Communication How to se adresează celor care doresc să dobândească mai multe cunoştiinte despre metodele de promovare online în industria turismului. Participanţii vor avea ocazia să afle de-a lungul celor două sesiuni noi tactici de marketing, de relaţii publice şi comunicare online în turism, dar şi strategii de promovare în social media & mobile.

Cel de-al doilea seminar, Digital Marketing Optimization, destinat celor care vor să aprofundeze metodele de promovare prin intermediul marketingului digital, va aborda următoarele teme: website optimization, search optimization, optimizarea conversiilor, optimizarea e-mail marketing şi optimizarea Facebook.

Seminarul Hotel Distribution va aduce în prim plan cele mai benefice moduri de distribuţie online a unităţilor de cazare, programe de fidelizare a clienţilor şi de comunicare online, soluţii cheie pentru manageri.

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »