Noul Thomas Cook revine online. Brandul Thomas Cook este deținut de Fosun.
Pe 16 septembrie, compania chineză Fosun a relansat brandul Thomas Cook în Europa. Noua agenție de turism Thomas Cook, patronată de Fosun, revine online. Se vrea a fi mai mult o platformă online de lifestyle decât o agenție online de turism.
Noul CEO Alan French a declarat în cadrul unei conferințe de presă că noul Thomas Cook revine online și nu va mai concura cu agențiile stradale. Poate își va face apariția prin marele centre comerciale și mall-uri, dar mai mult pentru a-și promova brandul, nu pentru a realiza vânzări față-în-față.
Alan French, CEO al noului Thomas Cook, mizează mult pe digitalizare. Poate și pentru că pandemia de COVID-19 i-a blocat pe oameni în case și le-a trezit interesul pentru activități online. Speră ca noua platformă să ofere încredere și să rezolve toate nevoiele clienților. Iar atunci când digitalul nu va reuși acest lucru, vor interveni oamenii. Alan French a declarat că există destui oameni și suficientă tehnologie pentru ca Thomas Cook să se conecteze la nevoile clienților.
Jim Qian, președintele Fuson, a clarificata situația Thomas Cook în cadrul unui interviu acordat pentru BBC. A spus că noua companie va fi mai mult decât o simplă agenție de turism online. Planul este acela de a crea magazine concept și o platformă de lifestyle pentru divertisment.
Vă reamintim că Thomas Cook Group a falimentat în toamna anului trecut, lăsând fără vacanțe peste 600 000 de persoane. Iar peste 20 000 de persoane și-au pierdut locurile de muncă. Fosun International a preluat brandul Thomas Cook.