blank

Noua Alitalia: Planul de dezvoltare pentru ca Alitalia să devină profitabilă din 2017

3 704

Pe 20 ianuarie 2015, a fost prezentată noua strategie de dezvoltare pentru ca Noua Alitalia să devină profitabilă din 2017. Este un angajament asumat de noua echipă executivă si de investitorii strategici pentru a reinventa compania aeriană italiană.

Alitalia va introduce noi rute, vor fi fixate noi standarde ale produselor și serviciilor, va fi introdusă o nouă strategie de management a costurilor şi va beneficia de un rebranding. Toate acestea vor sta la bază pentru a construi o companie aeriană premium la nivel global.

Noua Alitalia a început operațiunile la 1 ianuarie 2015, ca urmare a finalizării investițiilor de capital făcute de către Etihad Airways și acționarii deja existenți ai Alitalia.

Elementele cheie ale noii strategii de afaceri includ:

Rețeaua operaţională Noua Alitalia:

– Noua strategie cuprinde 3 puncte cheie în Italia. Aeroportul Milano-Malpensa va crește pe serviciile lung-curier, în timp ce Milano-Linate va crește conexiunile cu punctele aeriene partenere. Aeroportul Roma-Fiumicino va crește pe zborurile lung-curier și va continua să se extindă pe zborurile pe distanțe scurte și medii pentru a menține relevanța pe piața italiană.

– Vor fi lansate noi rute din Roma spre: Berlin, Dusseldorf, San Francisco, Mexico City, Santiago (Chile), Beijing și Seul şi vor creşte frecvenţele pe zborurile spre New York, Chicago, Rio de Janeiro și Abu Dhabi.

– Alitalia va adăuga, de asemenea, 13 de zboruri săptămânale de la Milano Malpensa la Abu Dhabi, patru zboruri pe săptămână către Shanghai și zboruri suplimentare spre Tokyo.

– Vor crește conexiunile cu Abu Dhabi, hub-ul Eithad Airways, cu servicii zilnice de la Veneţia, Milano, Bologna şi Catania, precum și zboruri suplimentare de la Roma, toate permițând conexiuni ulterioare către Orientul Mijlociu, Africa, India, Asia de Sud-Est, China și Australia.

– Aeroportul din Veneția va fi singurul din Italia, în plus față de Roma Fiumicino si Milano Malpensa, din care Alitalia va zbura la Abu Dhabi cu avioane de cursă lungă.

Cooperare
Noua Alitalia va explora oportunitățile pentru a aprofunda relațiile cu membrii SkyTeam și, în special, cu Air France / KLM și Delta, va exista un parteneriat nou important cu Airberlin & NIKI, precum și conectivitate sporită cu Etihad Airways. Există, de asemenea, planuri de a lucra mai mult cu Air Serbia și Etihad Regional.

Flota Noua Alitalia
Alitalia, Etihad Airways și partenerii săi caută noi oportunități de îmbunătățire şi eficientizare a flotei. De exemplu, Alitalia este în proces de relocare a 14 aeronave Airbus A320 la Airberlin și caută noi opţiuni cu Eithad Airways pentru aeronave suplimentare pentru flota proprie. Alitalia va avea de asemenea oportunitatea de a primi aeronave din flota Eithad Airways.

Servicii pentru clienţii Noua Alitalia
Noua Alitalia va dobândi o nouă cultură a clientului, cu noi standarde de produse și servicii în întreaga companie. Vor exista noi servicii alimentare şi o imagine noua a saloanelor din Roma, Milano Malpensa și Milano Linate.

Brand Noua Alitalia
Alitalia va lansa un nou brand și o nouă identitate vizuală, incluzând aeronave, uniforme și toate celelalte puncte cheie ale companiei. În timp ce numele va rămâne neschimbat, rebranding-ul va încerca să capteze esența Italiei.

Leave A Reply

Your email address will not be published.