Lufthansa lansează “Packed & Ready”
Lufthansa își invită fanii de pe Facebook să adauge imagini cu obiectele pe care le-ar include în bagajele de călătorie și să împărtășească apoi povestea lor pentru a câștiga premii.
Lufthansa transportă anual un număr de peste 50 milioane bagaje, fiecare dintre acestea spunând câte ceva despre poveștile de călătorie ale posesorului. Acest lucru a inspirat Lufthansa să lanseze o nouă competiție în debutul anului 2013. “Packed & Ready” este un concurs prin intermediul căruia fanii Lufthansa pot câștiga premii dacă încarcă pe Facebook imagini care să ilustreze obiectele pe care și-ar dori să le includă în valizele lor virtuale. De asemenea, ei sunt rugați să argumenteze de ce valizele lor sunt atât de speciale. Competiția de pe Facebook se va desfășura până pe 28 februarie.
Ca noi toți, și Lufthansa este curioasă să afle ce avem în valize, de aceea a creat concursul “Packed & Ready”. Alături de oportunitatea de a împărtăși comunității Facebook motivul pentru care valizele lor sunt deosebite, utilizatorii vor putea să adauge efecte imaginilor, să creeze o copertă de profil care ilustrează conținutul valizei și, de asemenea, să folosească imaginea ca fotografie de profil. În plus, utilizatorii pot selecta țarile pe care le-au vizitat folosindu-și bagajul și să-și eticheteze prietenii de pe Facebook alături de care au călătorit.
Toate înscrierile vor primi calificative și toți participanții vor putea să-și voteze favoriții. Bagajele și poveștile care vor obține cele mai multe voturi vor intra apoi în cursa pentru câștigarea premiilor de călătorie: valiză de cabină, rucsacuri Lufthansa și agende „centura de siguranță” de la Lufthansa.