blank

Lufthansa Group a soluționat 92% dintre solicitările de rambursare, în primele 6 luni din 2020.

0 568

2020 a venit la pachet cu o pandemiei de COVID-19. Iar acest lucru a atras restricții de călătorie impuse de guvernele lumii. La nivel global, au fost și sunt momente tensionate, cu industrii blocate, cu sute de mii de oameni concediați, milioane de persoane afectate direct și indirect de restricțiile de călătorie impuse de autorități.

Au fost perioade când peste 17 000 de avioane au fost reținute la sol, iar sute de companii aeriene și-au suspendat temporar activitățile. Sute de mii de angajați și-au pierdut locul de muncă sau urmează. Milioane de pasageri au fost nevoiți să-și anuleze călătoriile și au rămas cu banii blocați la companiile aeriene și agențiile de turism.

Printre companiile afectate se regăsesc și cele din Lufthansa Group (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines și Brussels Airlines).

Conform unui comunicat emis de Lufthansa Group, am aflat că au fost soluționate 92% dintre solicitările de rambursare, care au fost înregistrate în primele 6 luni din 2020. Totodată, companille Lufthansa Group au plătit peste 2.3 miliarde de EURO către pasagerii afectați de zborurile anulate.

Lufthansa Group promite că va soluționa, până la final de august, toate solicitările înregistrate până la finalul lunii iunie. Ceea ce înseamnă încă 8%. Însă companiile Lufthansa Group continuă să înregistreze solicitări de rambursare pe zborurile anulate sau restricționate și în lunile iulie – august.

Voi aveti de recuperat bani de la companiile aeriene aflate în Lufthansa Group?

Leave A Reply

Your email address will not be published.