Lufthansa a anulat peste 18 000 de zboruri în perioada ianuarie – august 2018
Miercuri, Harry Hohmeister (unul dintre membrii consiliului de conducere Lufthansa) a declarat că Lufthansa Group a fost nevoită să anuleze peste 18000 de zboruri în perioada ianuarie - august 2018. Dar hai să vedem ce înseamnă acest lucru. Detaliile mai jos!
Aviația mondială este într-o continuă transformare. Unele companii aeriene dau faliment, altele noi le iau locul. Zilnic milioane de pasageri se bucură de zboruri, dar sunt și zeci de mii de pasageri nevoiți să-și reprogrameze călătoriile din cauza zborurilor anulate sau întârziate.
Una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, care deține și una dintre cele mai mari flote de avioane, este Lufthansa. Zilnic operează mii de zboruri scurte, medii și lung-curier.
Miercuri, unul dintre membrii consiliului de conducere Lufthansa, Harry Hohmeister, a declarat că anul 2018 a fost foarte efervescent pentru companie. Transportatorul german a fost nevoit să anuleze peste 18 000 de zboruri în perioada ianuarie – august 2018. Motivele au fost multiple: în special condițiile meteorologice nefavorabile, dar și grevele controlorilor de trafic aerian.
Lufthansa a anulat peste 18 000 de zboruri
A mai declarat că multe alte zboruri au avut întârzieri din cauza aglomerației din aeroporturi, care a dus la îngreunarea controalelor de securitate și a manipulărilor de bagaje. Iar acestea au afectat zeci de mii de pasageri, care ulterior au pierdut zborurile de legătură. După cum se poate observa, majoritatea anulărilor și întârzierilor au avut loc din cauze externe și independente de companie.
Pentru un operator aerian de talie mică, 18 000 de zboruri pot fi toate pe întreg parcursul unui an. Pentru Lufthansa, 18 000 de zboruri anulate înseamnă 2% din totalul celor programate, însă cu mult peste numărul zborurilor anulate în 2017.
Harry Hohmeister a mai declarat ziarului Hamburger Abendblatt că volumul anulărilor a fost echivalentul unei închideri de două săptămâni a tuturor operațiunilor Lufthansa de la centrul său principal din Frankfurt.
Harry Hohmeister a detaliat puțin și despre efectele acestor mii de zboruri anulate, care înseamnă aproximativ 60 de zboruri anulate pe zi. Evident că zeci de mii de pasageri au fost afectați și au considerat că principalul vinovat este Lufthansa, solicitând ulterior despăgubiri, rerutări sau returnări de fonduri. Pentru a evita unele neplăceri pe viitor, companiile aeriene din Lufthansa Group iau măsuri speciale.
Lufthansa a decis să suplimenteze numărul aeronavelor de rezervă la bazele Frankfurt și Munchen. Măsurile speciale necesită investiții de peste 250 de milioane de EURO, iar rezultatul ar trebui să ducă la creșterea punctuaității și regularității zborurilor.