blank

KLM solicită Single European Sky 2+, care ar reduce emisiile de CO2 cu până la 10%!

0 400

În Europa, granițele la sol au dispărut, dar nu și în aer. În prezent, piloții trebuie să zboare mii de kilometri în plus prin spațiul aerian fragmentat din Europa. O rută între Amsterdam și Geneva este cu 120 km mai lungă față de ruta optimă dacă ar dispărea reglementările prezente de navigabilitate.

Dacă zburăm pe rute mai directe și mai eficiente, putem reduce emisiile de CO2 cu 6% până la 10% în Europa. De asemenea, am duce pasagerii la destinații mai repede.” a declarat un oficial de la KLM.

KLM își dorește unui spațiu aerian european unic (Single European Sky 2+). Spațiul aerian unic european ar contribui direct la ambiția colectivă a aviației de a reduce emisiile. Pe lângă investițiile în reînnoirea flotei, combustibili durabili și operațiuni la sol eficiente, inițiativa Sky European 2+ este necesară pentru ca KLM să își atingă obiectivele de durabilitate.

„Zborul pe rute mai directe în Europa ar putea reduce emisiile de CO2 cu între 6% și 10%. Aceasta este o oportunitate uriașă pentru Bruxelles de a obține această reducere a CO2. Este foarte pozitiv să vedem cât de concentrați sunt piloții noștri să zboare cât mai eficient posibil, să economisească combustibil și să reducă emisiile. Cerul unic european este o piesă crucială în puzzle-ul pentru reducerea emisiilor de CO2 în Europa pe termen scurt”, spune CEO-ul KLM, Marjan Rintel.

KLM se angajează ferm să facă aviația mai sustenabilă.Lucrează cu Science Based Targets (SBTi) pentru a aduce emisiile de CO2 în conformitate cu traiectoria aviației pentru a menține încălzirea globală cu mult sub 2°C, așa cum se prevede în Acordul de la Paris din 2015. 

În contextul european, KLM sprijină pachetul Fit for 55, care ajută cu adevărat industria aviației să devină mai sustenabilă. KLM este, de asemenea, semnatar al Acordului privind aviația durabilă din Țările de Jos, în care s-au convenit planuri concrete de reducere CO2..

Leave A Reply

Your email address will not be published.