blank

KLM invită fanii din social-media să participe la realizarea calendarului 2013

0 647

KLM, fosta linie aeriană națională a Olandei, a început să dezvolte tot mai multe proiecte în social-media. Pot spune că este una dintre puţinile companii aeriene care au început să acorde tot mai multă atenţie reţelelor de socializare.

Cel mai recent proiect este KLM Fan Calendar 2013. Anual, KLM realizează un calendar de perete cu cele mai frumoase fotografii din destinaţiile operate. Anul acesta, KLM invită toţi fanii din social-media să contribuie la realizarea acestuia. Cei interesaţi pot încărca o fotografie preferată dintr-o călătorie (pe , o pot promova pe toate reţelele sociale – twitter, facebook, google+, iar primele 12 fotografii, cele mai votate, vor ilustra cele 12 luni ale calendarului KLM 2013. Campania durează până pe 29 iunie inclusiv!

blank

Pentru fanii KLM, calendarul se va găsi şi în magazinul online KLM!

Şi vă invit să lecturaţi despre echipa social-media KLM – unii sunt plătiţi să stea pe Facebook!

Leave A Reply

Your email address will not be published.