blank

KLM introduce plata prin Facebook si Twitter

0 622

Compania regală olandeză KLM este prima companie aeriană care introduce un sistem ce permite pasagerilor să efectueze plaţi prin intermediul Facebook şi Twitter. Aceştia pot să îşi rezerve biletul, să şi-l schimbe, să îşi rezerve locul în avion sau să opteze pentru bagaj suplimentar, plătind pentru toate acestea prin reţelele sociale menţionate.

KLM introduce plata prin Facebook si Twitter

Până acum, clienţii care făceau solicitări de bilete prin Social Media puteau plăti pentru biletele de avion selecţionate doar prin telefon. Prin metoda noua introdusă de KLM, contactul cu pasagerii se face exclusiv prin canalul social media pe care l-au folosit (Facebook, Twitter).

Cum funcţionează?
KLM, prin pagina sa de Facebook globală (https://www.facebook.com/KLM), trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta îşi poate alege metoda de plată pentru a completa tranzacţia. Agentul Social Media KLM responsabil primeşte un mesaj prin care este informat că plata a fost efectuată, iar clientul primeşte o confirmare a plăţii.

Social Media KLM
KLM ofera asistenţă 24 de ore, 7 zile din 7, în 10 limbi străine, pe Twitter şi Facebook urmând ca acest serviciu să se extindă şi să includă şi Google+.

Cei 130 de agenţi Social Media KLM răspund la aproximativ 35 000 de întrebări pe Facebook şi Twitter în fiecare săptămână. Numărul de fani ai paginii de Facebook KLM depaşeşte 5 milioane, făcând astfel din KLM compania aeriană cu cei mai mulţi fani din lume.

De asemenea, KLM are şi un serviciu prin care se afişează timpul de răspuns pe Facebook, KLM.com şi pe Twitter, iar la timpul de răspuns la solicitari este de maxim o oră.

Leave A Reply

Your email address will not be published.