KLM este împotriva măsurilor de limitare a numărului de pasageri, care au fost anunțate de Aeroportul Schiphol

1 139

Din cauza lipsei de personal de securitate la aeroportul Amsterdam Schiphol, conducerea aeroportului a anunțat că vor fi necesare măsuri suplimentare pentru a menține situația gestionabilă și sigură pentru pasageri și personal în perioada de vârf de vară (6 iulie – 28 august). Prin urmare, Aeroportul Schiphol a decis ca numărul de pasageri, care se îmbarcă zilnic pe zborurile din Amsterdam, să fie plafonat pentru iulie și august.

KLM susține necesitatea unor măsuri suplimentare, dar, în același timp, trebuie subliniat că măsura de reducere obligatorie a numărului de pasageri la îmbarcare la nivel local este foarte dăunătoare și consideră că ar trebui să fie o soluție unică, pe termen scurt. KLM consideră inacceptabil ca utilizatorii aeroportului să fie nevoiți să suporte structural povara problemelor de capacitate la Schiphol.

KLM este împotriva măsurii Schiphol

Deși KLM este împotriva măsurii Schiphol, transportatorul aerian olandez a cooperat cu autoritățile aeroportuare pentru a rezolva problema în interesul pasagerilor și al siguranței în aeroport. KLM a făcut acest lucru, printre altele, respectând solicitările Schiphol de a anula zboruri și de a încetini în mod voluntar vânzările de bilete, de a distribui zboruri pe parcursul zilei, de a extinde timpul de conectare etc.

KLM consideră că este important să le ofere pasagerilor claritate cât mai rapid posibil cu privire la măsurile la care se pot aștepta în timpul verii. În această situație, este mai bine să fie luate măsuri acum, decât să fie luate ad-hoc mai târziu. Prin urmare, KLM va da curs cererii de reducere a numărului de pasageri care se îmbarcă la nivel local, contribuind astfel la reducerea presiunii asupra securității la Aeroportul Schiphol, în perioada de vârf a verii.

KLM va face tot posibilul pentru a se asigura că tot mai mulți pasageri se pot bucura de vacanțele pe care le-au rezervat deja. Acest lucru poate fi realizat, printre altele, prin restrângerea numărului de bilete puse la dispoziție pasagerilor care se îmbarcă local, în perioada de vârf. Această măsură ar completa eforturile existente ale KLM, cum ar fi răspândirea zborurilor pe durata zilei. KLM anunță că nu va trebui să anuleze rezervările existente. KLM consideră că Aeroportul Schiphol este responsabil de impactul financiar al acestor măsuri.

1 comentariu
  1. […] din angajați, și acum nu e ușor să găsești alții peste noapte. De exemplu cel din Amsterdam limitează numărul de pasageri ce pot trece zilnic prin aeroport. Companiile aeriene, mai ales cele low-cost, anulează zboruri, […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.