Flying Blue te premiază cu 2500 Mile bonus sau vouchere de reducere de 50 EURO
AIR FRANCE – KLM lansează o aplicație dedicată programului de fidelitate Flying Blue și îi premiază cu mile bonus și vouchere de reducere pe utilizatorii de Facebook care au călătorit în străinătate, în anul 2013. Aplicația reprezintă o modalitate de a aprecia loialitatea membrilor Flying Blue, programul de fidelitate lider în Europa în 2014, cu peste 21 de milioane de membri.
În perioada 6-31 august 2014, Air France și KLM îi invită pe utilizatorii de Facebook să participe la campania „Viata este mai dulce cu Flying Blue” și să își scaneze profilurile prin intermediul unei aplicații speciale.
Utilizatorii pot să își selecteze 5 locuri unde au făcut check-in pe Facebook în 2013 pentru a crea un videoclip cu cele mai frumoase fotografii realizate în excursiile de anul trecut, acesta putând fi distribuit mai departe prietenilor.
Fiecare utilizator care generează un videoclip este eligibil pentru a câștiga un premiu, în funcție de statutul de membru Flying Blue:
– Non membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (în afara tării lor de resedință) și au generat un video, vor putea primi 2000 Mile bonus. Cei care îl distribuie mai departe prietenilor de pe Facebook, vor primi un bonus de 500 Mile.
– Non membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook dar care nu au avut niciun check-in pe Facebook în 2013 pot câștiga 500 de Mile Bonus.
În ambele cazuri, condiția este să adere la programul Flying Blue până pe 31 august și să rezerve cel puțin un zbor operat de AIR FRANCE, KLM sau Tarom până la sfârșitul anului 2014.
– Membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (în afara țării lor de resedință) și au generat un video vor fi eligibili pentru a primi un voucher de 50 EUR pentru zborurile inter-continentale.
Aplicația a fost realizată de către agenția digitală CarnationGroup – a part of POSSIBLE.