FAA va solicita inspecții suplimentare la aeronavele Boeing 737NG?

0 130

Zilele trecute, Boeing a înștiințat FAA că a găsit 3 avioane 737NG cu fisuri la sistemele de prindere dintre aripi și fuselaj. În mod normal, aceste sisteme sunt făcute să reziste până la 90 000 de cicluri de zbor (aterizări și decolări). Însă fisurile au fost descoperite la avioane cu 35 000 de cicluri de zbor, mai puțin de jumătatea declarată oficial.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

În perioada imediat următoare, este de așteptat ca FAA să solicite inspecții suplimentare la toate aeronavele Boeing 737 Next Generation, în special la cele cu peste 22600 de cicluri de zbor. Însă prioritate ar trebui să aibă cele cu peste 30 000 de cicluri de zbor.

AirHelp get compensation

Probleme la avioanele 737NG?

Primul 737 NG descoperit cu probleme a fost transformat din avion de pasageri în cargo. Urma să intre în serviciul operațional de marfă în China.

În Statele Unite, companiile aeriene cu Boeing 737 NG în flote sunt Southwest, Alaska și Delta Airlines. Însă acest model de avion se regăsește în flotele a multor companii aeriene din întreaga lume, inclusiv în România.

Să sperăm că este vorba doar de câteva cazuri izolate și nu va fi nevoie de investigații detaliate la întreaga flotă de 737 Next Generation.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish