blank

Expoziţia „Air France, France is in the air” la Bucureşti

0 587

În aprilie 2014, Air France a lansat o nouă campanie de imagine ca parte a programului Transform 2015, numită „Air France, France is in the air„. Această nouă semnătură Air France vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the sky the best place on earth”.

Campania, creată de agenția de publicitate BETC Paris, cuprinde 6 vizualuri care ilustrează serviciile oferite de Air France: confortul aeronavelor A380, noua clasă La Premiere, noua clasă Business, gastronomia, rețeaua dezvoltată și SkyPriority (servicii prioritare oferite în peste 1000 de aeroporturi din întreaga lume). În plus, alte 12 vizualuri sunt folosite pentru a reprezenta principalele destinații deservite de compania franceză ( Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.).

O parte dintre aceste vizualuri au putut fi admirate, ieri, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti. Vizualurile sunt o expresie a stilului modern îmbinat cu istoria companiei şi transmit mesaje special create pentru a rezona cu stilul franţuzesc. Noua campanie publicitară urmăreşte ca prin sloganul său, conceput în limba engleză, să ilustreze spiritul global al campaniei, valorile Franţei, recunoscute la nivel mondial.

Leave A Reply

Your email address will not be published.