blank

Expedia introduce ChatGPT în planificatorul de călătorii!

0 290

Data viitoare când rezervați o călătorie cu Expedia, puteți consulta un nou consilier de călătorie: ChatGPT. Platforma de rezervare a călătoriilor a lansat „planificarea conversațională a călătoriilor” ce are la bază programul informatic de inteligență artificială de la OpenAI.

„Prin integrarea ChatGPT în aplicația Expedia și combinând-o cu celelalte capabilități de cumpărături bazate pe inteligență artificială, cum ar fi compararea hotelurilor, urmărirea prețurilor pentru zboruri și instrumente de colaborare pentru călătorii, acum putem oferi călătorilor o modalitate și mai intuitivă de a-și construi călătoria perfectă.”

Cum funcționează funcția ChatGPT de la Expedia?

Noul consilier în călătorii, care se află în faza de testare, permite utilizatorilor să poarte conversații cu programul din aplicație și să obțină recomandări despre unde să meargă, unde să se cazeze, ce să facă și multe altele.

Ca parte a procesului de consiliere, hotelurile menționate în timpul conversației sunt salvate automat în aplicație, iar turiștii pot să-și planifice mai ușor viitoarele călătorii, pot verificarea disponibilității și pot aduga zboruri, mașini, transferuri sau activități în funcție de disponibilitatea cazării.

Într-o demonstrație video distribuită de Expedia, un utilizator solicită sugestii pentru o viitoare lună de miere în Hawaii, inclusiv „stațiuni romantice din Maui”. După ce programul listează câteva opțiuni, noua unealtă îi permite să facă clic la elementele salvate.

Cine poate folosi funcția ChatGPT de la Expedia?

Călătorii pot folosi funcția în aplicația iOS a companiei. Vor avea nevoie de un cont Expedia, astfel încât recomandările hoteliere să poată fi salvate în aplicație, potrivit unui purtător de cuvânt. Funcția nu este disponibilă momentan pentru utilizatorii de Android și este disponibilă numai în engleză.

„Aceasta este o tehnologie nouă, așa că intenționăm să testăm și să aflăm cum interacționează călătorii cu ea, dar, în cele din urmă, ne imaginăm ca această experiență să fie răspândită la scară largă”, a spus purtătorul de cuvânt al Expedia.

De asemenea, este important să ne amintim că, deși au fost luate multe măsuri pentru a limita rezultatele inexacte și răspunsurile inadecvate, uneori experiența poate să nu funcționeze exact așa cum se așteptă posibilii turiști”, a spus Expedia în comunicat. „Feedback-ul primit de la angajații noștri, cât și de la toți cei care folosesc noua unealtă AI va fi analizat în mod continuu pentru a ne asigura că răspunsurile respectă standardele noastre.

Leave A Reply

Your email address will not be published.