Emirates a soluționat peste 650 000 de solicitări de rambursare în doar 2 luni
În ultimele 3-4 luni, omenirea s-a oprit. Măsurile drastice aplicate de autorități, în speranța că vor stopa răspândirea noului coronavirus, au dus la blocaje economice, la blocaje ale industriilor. Oamenii au fost nevoiți să rămână în case. Fabricile și instituțiile și-au redus la minim activitatea. Și, pe o parte, e de înțeles. Contagiozitatea noului coronavirus a dus la infectarea a peste 11 milioane de oameni într-un timp scurt, iar sistemele de sănătate nu sunt scalabile pentru a putea prelua numărul mare de cazuri grave.
Cele mai afectate industrii: aviația, HORECA și automat turismul. Chiar și cele mai mari companii aeriene din lume au fost afectate de acest lockdown general.
Emirates a soluționat peste 650 000 de solicitări de rambursare
Emirates, una dintre cele mai mari companii aeriene din lume, a anunțat că a soluționat peste 650 000 de solicitări de rambursare în doar 2 luni. A restituit pasagerilor aproximativ 460 milioane de EURO (1.9 miliarde de AED). A fost și este o presiune puternică pe cash flow. Multe alte companii aeriene nu au putut asigura aceste rambursări și, o parte dintre ele, au intrat în faliment. Din aceste motive, companiile din industriile afectate au cerut sprijin de la guvernele aferente.
Trecând peste suma impresionantă, analizați volumul uriaș de solicitări. Aici vorbim doar de rambursări, dar au fost și solicitări soluționate prin reprogramare sau emitere de vouchere valorice. Emirates și-a scalat activitatea pe acest segment, ajungând să proceseze lunar peste 200 000 de solicitări de rambursare. O creștere impresionantă de la o medie de 35 000 existentă înainte de pandemie.
Dacă în aprilie, Emirates estima soluționarea rambursările în medie la 90 de zile. Iată că în prezent termenul a fost redus la 60 de zile. Și vorbim de Emirates, o companie cu foarte mulți bani, profitabilă și cu un cash flow stabil.
Pe lângă rambursări, Emirates își ajustează mereu politicile de rezervare și serviciile de călătorie. Vrea să ofere clienților un plus de încredere și flexibilitate pentru ca aceștia să planifice viitoarele călătorii în siguranță.
Clienții, care achiziționează un bilet Emirates până la 31 iulie 2020 pentru călătorii programate până la 30 noiembrie 2020, se pot bucura de acești termeni complet flexibili. Emirates are 2 pachete tarifare destinate flexibilității: Flex și Flex Plus. Astfel, vă puteți schimba GRATUIT planurile de călătorie dacă sunt influențate de restricțiile impuse din cauza COVID-19.
Facilitățile Flex sau Flex Plus
Schimbarea gratuită a datei de călătorie în aceeași clasă tarifară până la destinația rezervată sau spre / din Dubai;
Rezervare gratuită a biletelor spre oricare altă destinație Emirates din aceeași regiune sau la / din Dubai;
Valabilitate extinsă a biletului timp de 2 ani de la data achiziției pentru utilizare viitoare;
Convertiți valoarea biletului într-un voucher de călătorie care poate fi utilizat drept credit pentru achizițiile viitoare ale biletelor de avion Emirates, oferind flexibilitate pentru a reprograma atunci când sunteți pregătiți să călătoriți;
Clienții Emirates ale căror planuri de călătorie sunt perturbate de restricțiile de zbor sau de restricțiile COVID-19, pot solicita cu ușurință vouchere de călătorie sau rambursări prin intermediul unui formular online. Acesta se găsește pe site-ul Emirates.
În prezent, Emirates oferă zboruri spre 50 de orașe, cu conexiuni convenabile între Americi, Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific prin hub-ul său din Dubai. Emiratele Arabe Unite și implicit Dubai vor deschide granițele pentru turiști începând cu 7 iulie.