Blue Air adauga o nouă modalitate de plată: terminalele PayPoint

0 147

Blue Air, prima companie aeriana de smart flying, cu peste 30 de rute în Europa, anunţă introducerea unei noi metode de plată a biletelor de avion. Astfel, clienţii Blue Air îşi pot plăti biletele de avion sigur şi rapid prin intermediul terminalelor PayPoint.

Pentru a putea beneficia de noua metodă de plată, pasagerii trebuie să selecteze opţiunea de plată prin PayPoint la achiziţionarea online a biletelor de călătorie prin website-ul companiei Blue Air. Ulterior, se generează online un document prevăzut cu un cod de bare şi un cod de referinţă format dintr-un şir de caractere. Clientul merge în cel mai apropiat magazin partener PayPoint în termen de maxim 24 ore de la data rezervării, unde fie îi înmânează agentului comercial codul de bare pe suport de hârtie, pentru a-l scana, fie îi comunica acestuia codul de referinţă. Clientul plăteşte în numerar şi primeşte la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc).

Castiga o excursie la Paris

Simplu, eficient şi rapid? Pentru unii da, pentru alţii nu sau vor alege alte metode de plată.

În perioada 2014/2015, Blue Air operează următoarele destinaţii:

– din Bucuresti: Barcelona, Bologna, Bruxelles, Catania, Dublin, Koln, Larnaca, Liverpool, Londra, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Paris, Roma, Stuttgart, Torino, Valencia
– din Bacau: Bologna, Bruxelles, Dublin, Londra, Milano, Paris, Roma, Torino
– din Sibiu: Stuttgart

La Mare cu Avionul

Destinatii sezoniere – vara 2014: Antalya, Bodrum, Heraklion, Corfu, Lefkada, Zakynthos si Tel Aviv.

Orarul de iarnă 2014/ 2015 este deja disponibil, iar biletele de avion pot fi achiziţionate online pe www.blueairweb.com, prin Call Center sau la cele peste 3000 de agenţii partenere din ţară şi străinătate.

Despre PayPoint

PayPoint este unul dintre principalii operatori de plati ce ofera servicii cu valoare adaugata la nivel international. Compania este recunoscuta pentru tehnologia avansata, pentru serviciile puse la dispozitie consumatorilor si pentru pozitia de lider in colectarea de plati efectuate prin intermediul retelelor de terminale electronice amplasate in magazine de proximitate.

Infiintat in 1997, Grupul PayPoint proceseaza anual peste 775 milioane de tranzactii in valoare de peste 14 miliarde de lire sterline pentru peste 6.000 de parteneri.
In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de incasare sume in numerar sub marca proprie in august 2008 si a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
Serviciile PayPoint au scopul de a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor prin oferirea unor solutii de plati sigure, simple si rapide; de a oferi comerciantilor parteneri o oportunitate de afaceri valoroasa; de a permite incasarea platii facturilor intr-un mod mai eficient si sigur pentru companiile care le emit.

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »