blank

Biletele de avion, cele mai căutate în online

0 858

Conform unui studiu realizat de compania de consultanță GfK România, turiștii români, care aleg să își rezerve online călătoriile, caută oferte la bilete de avion. Totodată, aceştia caută şi pachete de tip city break, rezervări de camere de hotel și consultanță turistică prin call center sau live chat.

Bilete de avion

Serviciul cel mai puțin căutat online este cel de închiriere de mașini. O altă concluzie a studiului plasează Vola.ro drept agenția online cu cel mai mare grad de recunoaștere (persoane care știu despre brand), familiaritate și număr de clienți. 9 din 10 persoane chestionate au declarat că au auzit de Vola.ro

travel

Studiul GfK a fost efectuat în luna mai a acestui an pe un eșantion reprezentativ din mediul urban și a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiștilor din România. Au fost comparate agențiile care își dispută piața locală de rezervări turistice online: Esky, Vola.ro, Tripsta, Paravion și Flygo.

Ofertele la bilete de avion

Ofertele la bilete de avion, principalul motiv pentru care românii apelează la agențiile de turism online. Atunci când folosesc o agenție de turism online, majoritatea turiștilor români este interesată de achiziționarea biletelor de avion. Rapiditatea cu care pot identifica ofertele și reducerile la bilete de avion, dar și interfața ușor de folosit pentru rezervarea biletelor, îi determină pe turiști să apeleze la platforme online.

Folosirea abonării la newsletterul agenției este un alt tip de produs folosit frecvent, prin intermediul cărora turiștii ajung să își rezerve vacanțe sau city-break-uri la prețuri reduse. Din analiza GfK România a reieșit faptul că turiștii Vola.ro utilizează frecvent ofertele speciale, newsletterele, precum și pachetele de vacanță de tip city break ale agenției.

În medie, 1 din 5 români, care utilizează serviciile agențiilor de turism online, este interesat să rezerve camere de hotel. Consultanța telefonică disponibilă 24/24 reprezintă cel mai apreciat serviciu din perspectiva turiștilor care rezervă online.

Profilul celor care rezerva online produse turistice

Cei mai mulți sunt persoane cu educație superioară și venituri medii spre mari. Vârsta variază între 18 și 45 de ani. De asemenea, o mare parte dintre clienți sunt femei și locuiesc în mediul urban, în orașe cu peste 200.000 de locuitori. Bucureștiul este cel mai activ din acest punct de vedere, fiind orașul cu cea mai mare penetrare a pieței de turism online.

Tot din studiul GfK reiese că dintre cei care călătoresc, procentul celor singuri și fără copii este mai mare decât al celor căsătoriți sau care au copii.

Leave A Reply

Your email address will not be published.