blank

Antalya rămâne cea mai căutată destinație pe timpul verii

0 631

În mai 2013, la invitaţia Prestige Tours şi HAPPYşor, am avut ocazia să testez serviciile all inclusive într-un sejur în Antalya. Cu această ocazie, am zburat pentru prima dată cu o cursă charter operată de Air Bucharest.

Am plecat sceptic în acest infotrip şi chiar nu ştiam la ce să mă aştept. Însă a fost o săptămână foarte frumoasă, cu mult peste aşteptări şi am înţeles cum e cu „all inclusive”. Am vizitat peste 40 de hoteluri de 4 şi 5 stele în compania a peste 40 de oameni minunaţi, din agenţiile de turism româneşti.

Maxx Royal Belek Golf & Spa
Maxx Royal Belek Golf & Spa

(mai multe fotografii din Infotrip Antalya cu Prestige Tours si Neva Travel)

Nu e de mirare că Antalya rămâne cea mai căutată destinație pe timpul verii. Happy Tour anunţă că 67% dintre solicitările de vacanțe primite includ Antalya printre opțiuni şi va trimite nu mai puțin de 7000 de români într-un sejur în Turcia, în vara acestui an.

Încă din anul 2011, Happy Tour operează 4 curse charter cu plecare săptămânală din Bucureşti spre Antalya şi din primăvara acestui an, pentru a răspunde cererii în creştere pentru această destinație, compania a decis introducerea unei noi curse săptămânale împreună cu Prestige Tours, tour-operatorul grupului Happy Tour.

Sejururile în Antalya încep de la 400 euro / persoană / 7 nopți și pot ajunge chiar și la 3.500 euro / persoană la resorturile de 5 stele ultra all-inclusive. Antalya este preferată de turiştii români care călătoresc cu familia, aceştia optând pentru servicii all inclusive sau chiar ultra all inclusive.

Pe lângă Antalya, turiștii români au ales să își petreacă vacanța de vară și în destinații precum insulele greceşti, în special Mykonos, Santorini, Corfu, Creta, dar şi insulele baleare, Palma de Mallorca sau în Tenerife.

Revenind la Antalya, mi-a plăcut foarte mult politica turcilor de a face turism. Au schimbat infrastructura rutieră, au creat acest serviciu „all inclusive” tipic lor, încurajează turismul prin facilităţi oferite hotelierilor şi agenţiilor de turism, încurajează producţia internă de legume, fructe, băuturi etc. Nu e ceva inedit, dar au o gândire mult mai practică şi pe termen lung comparativ cu autorităţile şi hotelierii din România. Poate ar trebui să învăţăm mai mult de la ei.

Leave A Reply

Your email address will not be published.