Aeroportul Internațional Henri Coandă București: 4 noi porți de îmbarcare
Aeroportul Internațional Henri Coandă București crește frumos. Sunt șanse mari ca 2016 să aducă peste 10 milioane de pasageri prin principalul aeroport din România. Multe rute noi, zboruri suplimentate, companii aeriene noi și baze operațioanel.
Aeroportul Internațional Henri Coandă București
Însă această creștere accelerată vine la pachet cu aglomerații, întârzieri, cozi interminabile la controlul de securitate și multe alte neajunsuri pentru pasageri.
În încercarea de a fluidiza numărul mare de pasageri, au fost deschise două noi linii de control de securitate. Totodată, pentru asigurarea unei încărcări echilibrate a celor două zone de control, se efectuează permanent monitorizarea lor și distribuirea pasagerilor pe zona mai puțin aglomerată.
Ca urmare a măsurilor luate, timpul mediu de așteptare la controlul de securitate, în orele de vârf, a fost redus la 15 minute, doar punctual acesta atingând 20 minute.
Totodată, Compania Națională Aeroporturi București a pus în folosință și 4 noi porți de îmbarcare la Aeroportul Internațional Henri Coandă București.
Suplimentarea numărului de porți s-a obținut prin reorganizarea și reconfigurarea unui spațiu de la parterul Terminalului Finger. Prin punerea în folosință a porților, numerotate de la 20 la 23, pasagerii beneficiază de un spațiu suplimentar de așteptare în zona de îmbarcare de peste 700 metri pătrați.
Aeroportul Internațional Henri Coandă București dispune acum de 42 de porți de îmbarcare pentru pasageri.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii, companiile aeriene şi toți ceilalți clienți că ia toate măsurile necesare pentru confortul şi securitatea pasagerilor şi pentru desfăşurarea în deplină siguranţă a operaţiunilor aeroportuare, la standarde înalte de calitate şi profesionalism.
Și greul abia acum începe. 2017 promite mult mai multe zboruri și rute noi. Plus zborurile charter, care sunt și ele în creștere. Oare Aeroportul Internațional Henri Coandă București va reuși să proceseze tot fluxul de pasageri? Vom vedea!