Wizz Air sprijină campania împotriva pasagerilor indisciplinați

0 121

Wizz Air, una dintre companiile aeriene cu cea mai rapidă creștere din Europa, s-a alăturat campaniei ”Not on my Flight”. Este o nouă campanie lansată de Agenția Europeană de Siguranță a Aviației (EASA).

Ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore? Ai putea avea dreptul la o despăgubire de până la 600€!Solicită despăgubirea!

Are menirea de a reduce numărul de pasageri indisciplinați pe toate zborurile europene și pentru a proteja dreptul pasagerilor la o experiență pașnică de călătorie.

Campania împotriva pasagerilor indisciplinați

Operarea în bune condiții a unor zboruri în Uniunea Europeană este perturbată de pasagerii care manifestă un comportament necivilizat. Cel puțin 70% din aceste incidente implică o anumită formă de agresiune.

Numărul incidentelor de pe zborurile Wizz Air a fost constant în ultimii ani datorită regulilor stricte ale companiei aeriene și a echipajului bine pregătit. Însă, în 2018, industria aviatică a înregistrat o creștere a comportamentului indisciplinat de 34% față de 2017.

Chiar dacă numărul pasagerilor indisciplinați este foarte mic, având în vedere numărul total de persoane care călătoresc cu avionul, efectul acțiunilor acestora poate avea un impact disproporționat asupra zborului, dar și al pasagerilor.

Wizz Air sprijină campania împotriva pasagerilor indisciplinați

Consumul excesiv de alcool și intoxicația cu alcool, fumatul în toaletă, violența verbală sau fizică față de echipaj sau de alți pasageri, nerespectarea instrucțiunilor echipajului, toate acestea crează un risc inutil pentru funcționarea normală a unui zbor.Distragerea echipajului poate duce, de asemenea, la întârzieri semnificative.

Wizz Air are toleranță zero pentru comportamentul abuziv față de pasagerii săi și de cei peste 4.500 de membri ai personalului. Echipajul Wizz Air se ocupă în mod eficient de pasagerii indisciplinați, în conformitate cu pregătirile lor recente. Wizz Air colaborează îndeaproape cu autoritățile locale în ceea ce privește pasagerii indisciplinați.

András Radó, Corporate Communications Manager al Wizz Air, a declarat: “Fiecare pasager și membru al echipajului are dreptul la un zbor sigur, fără abuz verbal sau fizic. Călătoria ar trebui să fie o experiență plăcută în care pasagerii și echipajul de cabină se vor trata reciproc cu respect.

Anul trecut, 34 de milioane de persoane au ales tarifele scăzute ale Wizz Air și, cu rețeaua noastră din ce în ce mai mare, nu putem lăsa o minoritate nereprezentativă să strice experiența plăcută de zbor a atâtor clienți respectabili și amabili.

De aceea am decis să aderăm la această mare inițiativă a EASA și, de asemenea, îndemnăm pasagerii noștri să se alăture eforturilor noastre prin distribuirea hashtag-ului  #notonmyflight pe profilurile lor de social media”.

Vă invităm să citiți și articolul: 10 reguli de respectat pentru un zbor liniştit!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »