Wizz Air introduce asigurarea pentru bagajele de cală!
În contextul în care numărul pasagerilor crește, automat crește și numărul zborurilor. Însă, inevitabil apar și probleme cum ar fi zboruri întârziate, zboruri anulate și chiar probleme cu bagajele. Chiar și cele mai bine puse la punct planuri de călătorie pot întâmpina uneori obstacole, iar Wizz Air vă pune la dispoziție o asigurare pentru bagajele întârziate!
Protejați-vă bagajele împotriva întârzierilor mai mari de 96 de ore pentru doar 2,5 EUR de persoană pe sector, ca să aveți parte de liniște sufletească oriunde călătoriți.
Cu doar 2.5 EURO, puteți beneficia de următoarele avantaje:
Urmărirea bagajelor – un serviciu pentru toate bagajele dumneavoastră de cală! Bucurați-vă de actualizări în timp real, prin e-mail sau WhatsApp, cu privire la bagajele de cală întârziate.
Plăți simple: Dacă bagajul încă lipsește după 96 de ore, veți primi o compensație de 300 EUR! Dacă două sau mai multe bagaje nu au fost găsite, această sumă va ajunge la 600 EUR.
Nu sunt necesare dovezi: Vă înțelegem perfect – cine își poate aminti fiecare lucru mărunt din bagajul său? Nu va trebui să vă faceți griji cu privire la căutarea chitanțelor sau la detalierea bunurilor pentru a primi despăgubiri.
Sunteți gata să porniți într-o călătorie lipsită de griji? La următorul zbor, puteți să vă asigurați bagajele de cală cu noul serviciu Wizz Air: Protecția pentru bagajele întârziate!