TAROM vine cu noi informaţii despre formalităţile de check-in
În ultima perioada s-a iscat un mic scandal cu privire la formalităţile de check-in la TAROM, despre întârzieri şi pierderi de avioane. Personal am ajuns de multe ori pe Aeroportul Otopeni la ore matinale. În intervalul orar 5-8 sunt foarte multe plecări şi aeroportul este agitat, aglomerat, cu mulţi pasageri dezorientaţi.
Eu am plecat pe curse interne şi internaţionale, dar n-am avut probleme cu întârzierea şi îmbarcarea pentru că mereu am fost prezent cu două ore înainte de decolare. Mi-am luat o marjă considerabilă de timp pentru că nu-mi place să mă agit pe ultima sută de metri.
După părerea mea, problema cu aglomeraţia nu e la check-in ci la serviciul de control securitate. Aici aş da vina pe autorităţile aeroportuare şi nu pe companiile aeriene. NU transportatorii au acest serviciu în subordine. Cât despre check-in, pasagerii au o mare parte din vină. Mulţi călători, pot estima la un 60%-70%, vin cu mai puţin de o oră la aeroport şi e normal să se facă coadă. O să revin cu un articol mai amănunţit despre acest subiect.
Acum revin la TAROM. Transportatorul românesc a venit cu noi informaţii despre formalităţile de check-in, tocmai pentru a preveni acele cozi iritante. Mai jos aveţi comunicatul!
„Dat fiind numarul foarte mare de pasageri atat pe cursele regulate, cat si pe numeroasele curse charter efectuate de TAROM in aceasta perioada, ne pare rau sa anuntam un timp de asteptare mai mare decat de obicei, pentru efectuarea formalitatilor de check-in in aeroport. In acest sens, rugam pasagerii sa se prezinte in aeroport cu cel putin doua ore inainte de plecarea cursei, asa cum este prevazut in conditiile de calatorie, pentru a evita aglomeratia. De asemenea, reamintim pasagerilor nostri ca exista si posibilitatea de a efectua check-in atat online, pe www.tarom.ro, cat si la chioscurile de self-checkin din aeroport. Regretam toate aceste inconveniente si asiguram pasagerii ca depunem toate eforturile pentru remedierea acestei situatii si pentru efectuarea tuturor curselor fara intarzieri.”
Şi a apărut ideea că sunt pasageri care au pierdut avionul pentru că au stat la cozile de la check-in. Mi-ar plăcea să dezbatem această problemă şi chiar pe cazuri reale. Dacă cineva a păţit acest lucru, îl rog să lase comentariu şi să explice ce a făcut, detalii despre prezenţa în aeroport etc şi cum a pierdut avionul. Aici nu fac referire doar la TAROM, ci la toţi operatorii de pe Otopeni.