Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry Conference – Bucharest 2013
2013 se anunţă un an interesant pentru industria turismului din România. Tot mai multe firme de turism încep să dezvolte noi strategii de comunicare şi marketing pentru web 2.0. Era şi cazul ca agenţiile şi operatorii de turism să înceapă comunicarea în online. Au început să apară şi evenimente dedicate industriei de travel. Unul dintre acestea este Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry Conference, eveniment dezvoltat şi organizat de Alex Filip şi Eventur.ro.
Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry este o premieră pentru piaţa de evenimente din România. Conceptul a fost deja validat în America şi în alte ţări europene, iar în 2013 a sosit rândul mediului de afaceri din turismul românesc să descopere cele mai recente tehnologii şi strategii de marketing.
Evenimentul are şi câteva subiecte ţintă:
– Cum poate social media să schimbe fundamental comportamentul unui turist şi cum se poate folosi acesta de un smartphone într-o călătorie.
– Cum interacţionează clienţii cu brandurile din turism prin intermediul reţelelor sociale.
– Ce reprezintă ROI (return of investment) în social media şi care sunt cele mai recente şi eficiente instrumente de măsurare.
– Care sunt oportunităţile unui brand pentru a fideliza clienţii şi cum poate creşte vânzările prin social media şi printr-o aplicaţie de smartphone.
– Cum pot deveni blogurile vectori puternici de promovare a brandurilor (în cadrul companiei, în relaţia cu proprii angajaţi sau cu clienţii).
– Care sunt cele mai noi trenduri în privinţa utilizării gadget-urilor, tehnologiilor şi aplicaţiilor.
Va fi un eveniment de o zi şi care va cuprinde 3 sesiuni de prezentări. Conferinţa se adresează în special managerilor, coordonatorilor şi consultanţilor din departamentele de marketing din cadrul agenţiilor de turism, lanţurilor hoteliere şi companiilor aeriene, dar şi dezvoltatorilor de tehnologii şi aplicaţii pentru smartphone-uri şi tablete.
Speakerii invitaţi sunt oameni cu o vastă experienţă în online şi amintesc aici de Monica Jitariuc (Managing Director The Practice), Cristina Bazavan (Jurnalist), Mugur Patrascu (Head of iLeo), Carmen Pavel (preşedinte J’Info Tours).
Eu voi fi prezent la eveniment şi voi fi unul dintre cei 10 bloggeri oficiali. Sper să revin cu informaţii utile şi practice, să vă ţin la curent cu tot ce se discută în cadrul Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry Conference 2013.
#SMMST este un eveniment organizat de Eventur in parteneriat cu Ramada Bucharest Parc, GoTravel, Travelport, Travelio, Infoturism si Infopensiuni.