Serviciul Meet & Seat de la KLM
KLM a lansat serviciul Meet & Seat prin intermediul căruia puteţi să vă alegeţi vecinul de scaun. Serviciul Meet & Seat a fost conceput în special pentru zborurile intercontinentale astfel încât pasagerii să aibă posibilitatea de a-și alege vecinul de scaun în funcție de preferințele acestuia de pe rețelele sociale.
După cumpărarea biletului, vă puteţi loga cu profilul de Facebook sau LinkedIn pe pagina Manage my booking pentru a alege informațiile personale care sunt puse la comun și a vizualiza conturile celorlalți călători. Vă puteţi alege locul din avion în funcție de pasagerii lângă care doriţi să staţi, ținând cont de preferințele bifate de aceștia în interfața special creată. Vă puteţi alege o anumită persoană în funcție de poza de profil, limba nativă, gusturi muzicale sau facultatea urmată.
Serviciul este gratuit și poate fi activat cu cel mult 90 de zile și cel puțin 48 de ore înaintea zborului. Meet & Seat este disponibil pe rutele KLM Amsterdam – New York, San Francisco, Sao Paolo, dar lista se va mări.