RYANAIR a transportat peste 10 milioane de pasageri din/spre România

2 235

De la primul zbor operat în România, în 2008, și până în prezent, RYANAIR a transportat peste 10 milioane de pasageri. Pragul psihologic de 10 milioane a fost depășit pe 21 noiembrie 2019. Pasagerul norocos cu numărul 10 milioane a călătorit pe ruta București – Londra Southend.

RYANAIR a avut o evoluție oscilantă în ultimii ani, cel puțin în România. A venit, a plecat, a revenit iar și tot așa. A deschis mai multe baze, inclusiv pe la Timișoara și Oradea. Apoi le-a închis. În prezent mai are zboruri din București, Cluj și Timișoara.

Pentru RYANAIR, totul se rezumă la bani, profitabilitate și ajutoare. După o expansiune accelerată în România, a urmat o perioadă de consolidare. Iar pentru 2020, cel mai mare low-cost din Europa a pregătit câteva rute noi și o expansiune timidă. Dar hai să vedem un scurt sumar!

Programul Ryanair 2020 pentru România va oferi:

  • 3 aeroporturi: București (3 aeronave alocate), Cluj și Timișoara
  • 25 de rute în total
  • 5 rute noi:
    • Din Cluj către/din Londra Stansted (Vara 2020)
  • 2.62 milioane de clienți pe an (+7%)
  • Peste 1,600* de locuri de muncă (indirecte)

În prezent, RYANAIR a ajuns la 2.62 milioane de pasageri transportați pe an, în creștere cu 7% față de anul precedent. Rămâne de văzut ce se va mai întâmpla și în 2020.

2 Comentarii
  1. Ioan says

    Ryanair este o prezenta mai mult decat discreta in Romania. Cel mai mare operator low cost din Europa nu prea se inghesuie pe meleagurile noastre si nu cred deloc ca motivul este lipsa pasagerilor , deci rentabilitate scazuta. Cum credeti ca , de exemplu, din Ungaria( recte Budapesta) , o tara cu o populatie cam cat jumatatea populatiei Romaniei (!!!), Ryanair zboara spre destinatii de aproape 3(trei!!!) ori mai multe decat din Romania, inclusiv spre zone cum ar fi Gran Canaria , Ibiza sau Palma, iar din Romania nici gand spre astfel de destinatii? Repet, nu cred ca e vorba de “eficienta” sau “rentabilitate” ci , mai degraba, un cumul de factori, dintre care neapartenenta Romaniei la spatiul Schengen poate fi unul din acestia. Astept sa fiu contrazis( cu argumente!).

    1. Sorin Rusi says

      RYANAIR a ales sa nu piarda bani in Romania :). De la planul maret de a opera de pe 10 aeroporturi, si-a restrans activitatea cat sa-i fie bine. RYANAIR si-a extins activitatile acolo unde sunt bani, subventii si profitul mai mare 😀

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish