Rezultatele companiei TAROM continuă să se îmbunătăţească
La finalul primelor 9 luni ale anului 2013, compania TAROM anunţă îmbunătăţiri ale rezultatelor sale financiar-contabile de 35 milioane de lei, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Îmbunătăţirea rezultatelor se reflectă în principal prin menţinerea unui echilibru de numerar adecvat şi prin lipsa datoriilor restante către bugetul de stat sau orice alţi parteneri.
Ianuarie-septembrie |
Rezultatele îmbunătăţite faţă de 2012 |
|||
Actual |
2013 |
2012 |
Diferenta |
% |
Total Venituri (milioane lei) |
972 |
962 |
10 |
1% |
Rezultate totale (milioane lei) |
(83) |
(118) |
35 |
30% |
Reducerea pierderilor (milioane lei) |
35 |
30% |
||
Pasageri – Curse regulate |
1,586,336 |
1,546,362 |
13,288 |
2.6% |
În perioada ianuarie-septembrie 2013 compania TAROM a înregistrat o îmbunătăţire cu 35 milioane lei (30%) a rezultatului financiar faţă de aceeaşi perioadă a anului 2012 şi cu 12 milioane lei (13%) faţă de propunerile din Planul de Management, respectiv o pierdere de 83 milioane lei, faţă de 118 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului 2012.
Rezultatele primelor 9 luni din 2013 reprezintă continuarea tendinţei pozitive înregistrate în prima jumătate a anului 2013.
Compania TAROM a operat în această perioadă 12 532 de zboruri regulate, cu 188 mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, transportând totuşi cu 2,6% mai mulţi pasageri faţa de perioada corespunzătoare a anului anterior datorită unei politici de îmbunătăţire a reţelei de rute.
Îmbunătăţirea rezultatelor companiei sunt o consecinţă a supravegherii atente a costurilor şi a unei politici comerciale adecvate.
„Este esenţial ca TAROM să îndeplinească obiectivele propuse în Planul de Management pentru a putea trece pe profit în următorii ani. Acest lucru este realizabil prin efortul susţinut al intregii echipe formate din angajaţii companiei TAROM”
, a declarat Christian Heinzmann, Director Executiv-Accountable Manager.