blank

Pasagerii români vor putea apela centrul telefonic de asistență Wizz Air la tarife locale!

0 36

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, anunță astăzi o actualizare importantă cu privire la opțiunile sale de asistență pentru clienți, compania aeriană continuând să își îmbunătățească oferta de servicii.

Începând de astăzi (21 ianuarie), compania aeriană a renunțat la numărul de telefon al centrului de apelare cu tarif premium, asigurându-se că niciun client nu va mai fi taxat la acest tarif. Clienții români pot vizita noul Centru de asistență Wizz Air pentru mai multe informații cu privire la cel mai potrivit număr de contact, la tarife locale.

Wizz Air recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service

Pentru a avea acces la cea mai rapidă și simplă modalitate de asistență, Wizz Air recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service, disponibilă prin intermediul site-ului web Wizz Air sau al aplicației mobile. De aici, clienții își pot gestiona rezervările, pot obține informații despre zborurile lor, pot face modificări, pot solicita rambursări sau pot rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări.

Clienții pot solicita informații non-stop despre propria rezervare, starea zborului, bagaje și serviciile WIZZ prin intermediul chatbotului online al companiei aeriene, Amelia. De asemenea, pentru întrebări mai complexe, în chatul live sunt disponibili non-stop și agenți pentru a vă ajuta.

Asistența clienților rămâne un sector important de investiții pentru Wizz Air, iar compania aeriană dezvoltă continuu inovații pentru a îmbunătăți experiența pe care o oferă pasagerilor. Anul trecut, Wizz Air a lansat serviciul Amelia Voice, care oferă clienților actualizări automatizate despre rezervările lor, oferind informații și îndrumări esențiale în cazul oricărei perturbări a unui zbor.

Comentând noutățile, Boglarka Spak, Head of Customer Experience în cadrul Wizz Air, a spus: „Ne angajăm să oferim clienților noștri cea mai bună experiență de călătorie posibilă. Asistența clienților este în centrul atenției companiei aeriene. Anunțul de astăzi este doar un exemplu al îmbunătățirilor pe care le aducem în acest domeniu. Continuăm să investim în inovații pentru a ne asigura că putem să ne deservim clienții din întreaga lume.”

Leave A Reply

Your email address will not be published.