OFICIAL: ATR 42-600S (STOL) a primit aprobarea consiliului de administrație ATR

0 1.078

În cadrul Paris Air Show 2019, ATR a prezentat modelul 42-600S (STOL). S-ul vine de la STOL – Short Take Off and Landing. Noul ATR 42-600S poate ateriza și decola pe piste scurte, de 800 de metri.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

Astăzi, consiliul de administrație al ATR a aprobat noul model de avion ATR 42-600S (STOL). Acesta a primit 20 de angajamente de la mai multe companii aeriene și companii de leasing. Compania aeriană de lansare va fi Air Tahiti, iar Elix Aviation Capital va fi compania de leasing pentru lansarea noului model 42-600S.

AirHelp get compensation

Conform oficialilor ATR, noul avion 42-600S va putea ateriza și decola pe piste scurte, de la 800 de metri lungime. Acest lucru va face posibil ca noul model să poată zbura spre o rețea vastă de aeroporturi din întreaga lume, deschizând orizonturile spre 500 de noi aeroporturi.

ATR 42-600S (STOL)

ATR-42-600S-STOL-pentru-zboruri-scurte

Noul ATR 42-600S este ideal pentru zborurile regionale, acolo unde pistele sunt scurte. Dincolo de performanța sa pe piste scurte, avionul oferă 50 de locuri la aceleași costuri de operare ca și aeronavele cu 30 de locuri.

Conform planului de dezvoltare, noul ATR 42-600S va fi certificat în a doua jumătate a anului 2022. Iar primele livrări vor fi făcute imediat după certificare. Astfel, noul 42-600S se va alătura ”fraților mai mari” 42-600 și 72-600, dar și ”fratelui cărăuș” 42-600F.

Avem și câteva informații tehnice. Pentru a fi eficient pe piste scurte, noul 42-600S va avea un sistem de frânare foarte puternic, care se va activa imediat după aterizare. Motorizare va fi la fel ca la modelele 42-600 și 72-600. Însă motoarele noului 42-600S vor putea fi forțate ca la 72-600 pentru o decolare rapidă. Totodată, pot piloții pot lăsa motoarele să lucreze mai eficient și cu mai puțină putere pe pistele mai lungi. Pentru o menevrabilitate mai bună, noul 42-600S va avea o cârmă (rudder) mai mare, care va permite un control mai bun al aeronavei la viteze mai mici.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish