blank

Noua politică de bagaje la Wizz Air, activă de la 1 noiembrie 2018

4 2.226

Wizz Air reamintește tuturor pasagerilor, care călătoresc după 1 noiembrie 2018, că noua sa politică de bagaje va intra în vigoare în câteva zile. Oficialii Wizz spun că este o politică transparentă, care va facilita îmbarcarea mai rapidă a pasagerilor și va contribui la reducerea întârzierilor cauzate de bagajele de mână.

În această privință, suntem total de acord cu oficialii Wizz Air. Se știe clar ce bagaj poți să iei în avion, care sunt tarifele pentru celelalte tipuri de bagaje (pentru la cală) în funcție de dimensiuni și greutate. Și este adevărat că îmbarcarea se va face mult mai repede.

Noua politică de bagaje la Wizz Air

Plus de asta, noi înțelegem și problema reală existentă de care se lovesc toți transportatorii low-cost: numărul limitat al locurilor pentru bagajele de mână de dimensiuni standarde. Un avion Airbus A320 / Boeing 737 are 180-190 de locuri și aproximativ 80 de locuri pentru bagajele de mână.

Inevitabil, până acum, apăreau conflicte la îmbarcare pe motivul bagajelor luate în avion și al celor nevoite să ajungă în cala avionului. Aici apăreau acele probleme de ”discriminare”, care generau și conflicte la poarta de îmbarcare.

noile conditii pentru bagaje wizz air

politica bagajelor wizz air

Însă nu este o politică orientată spre client. Un pasager și-ar dori ca toate bagajele să fie gratuite și să poată transporta zeci de kilograme cu el:), dar nu se poate acest lucru. Așa că au fost introdusă această politică a bagajelor de mână și de cală. Astfel, pasagerii au învățat să se descurce și cu puțin, să călătorească light în city break-uri, să-și adapteze bagajele la nevoile reale și să plătească atât cât au nevoie.

De altfel și Wizz îi încurajează pe pasageri să împacheteze bagajele eficient și să achiziționeze WIZZ Priority, un serviciu care include un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm) și un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar și îmbarcare prioritară de la doar 5 euro.

Însă în continuare rămâne o problemă. Ce se va întâmpla în cazul în care 100-120 de pasageri vor alege Wizz Priority și se vor prezenta la îmbarcare cu bagajele aferente?

4 Comentarii
  1. Gabi L says

    Se poate spune ca ” tu tii cu ursul” ! In plus eu nu cred ca intarzierile unor zboruri tine de problema bagajelor de mana , uneori poate fi pertinenta … dar de cele mai multe ori nu Scuza ta nu rea e reala . Este foarte simplu de ce a aparut aceasta politica noua a bagajelor … un cost mai mare ( per total) al biletului pentru client .

    1. Sorin Rusi says

      Nu tin cu ursul. Macar acum e clara treaba :). Noi am patit-o de cateva ori sa nu vrem sa lasam bagajul de mana la cala pentru ca aveam diverse in el si nu aveam timp sa stam la banda de bagaje la destiantie…E neplacut de altfel.

      Macar acum stii sa-ti faci calculele clar. Adaugi si un Priority sau poate te orientezi spre alta companie cu servicii mai multe la acelasi pret. Piata e competitiva 🙂

  2. Cristi says

    salut eu am luat biletul de avion, inainte de data 1 noiembrie 2018 si ce-i de la agentie mi-au spus ca pot sa folosesc vechiul bagaj…. nici odata nu l-am masurat daca are 55x30x20 si ieri l-am masurat avea 60x30x20….

Leave A Reply

Your email address will not be published.