Milano Malpensa – New York cu Emirates din 1 octombrie 2013
Emirates a anunţat că va lansa zboruri transatlantice între Europa şi America de Nord, începând cu 1 octombrie 2013. Ruta operată va fi Milano Malpensa – New York, o prelungire a unui zbor dintre cele 3 făcute zilnic între Dubai şi Milano Malpensa.
Emirates nu este la prima încercare. În perioada martie 2006 – octombrie 2008, a operat zboruri între Hamburg şi New York, dar a suspendat aceste servicii din cauza concurenţei şi a unor presiuni indirecte din partea Lufthansa.
Însă acum are încredere că totul va decurge conform planului şi va oferi pasagerilor legături importante între cele două oraşe. Pentru a asigura un confort sporit pasagerilor, zborurile vor fi operate cu aeronave Boeing 777-300ER configurate în 3 clase: 8 locuri la First Class, 42 de locuri la Business Class și 310 de locuri la Economy Class.
Orarul a fost adaptat pentru a oferi legături importante atât în Europa, dar şi în Statele Unite. Rezervările au fost deschise pe 8 aprilie. Zborurile vor fi operate după următorul program:
EK205 DXB 09:05 – 13:50 MXP 16:00 – 19:00 JFK 77W D
EK206 JFK 22:20 – 12:15+1 MXP 14:00+1 – 22:05+1 DXB 77W D
Fauna in OTP este omniprezenta. Am plaect o data la sfarsit de August pe la 7AM (deh, asa-s cursele) si ma simteam ca-n BBU. Nevertheless, problema e mai larga. Zona de siguranta aeriana din jurul aeroportului trebuia respectata, lucru asupra caruia cei de la „Aeroporturi Bucuresti” nu au avut control. Transformarea in „aeroport business, pentru ca asa e si la LCY” este o gluma proasta. LCY este langa centrul finantelor europene, in timp ce la noi s-au prabusit cu aproape 100% investitiile straine. Deci, cine sa vina pe BBU acum? Masura este, din pacate, doar una temporara. Trebuie neaparat un aeroport si in sudul orasului (care sa fi fost inceput deja). Nu pot spune ca ma intereseaza foarte tare cine-l construieste (Nelu Iordache sau MTI) atata vreme cat se face.
Cel din sud nu e inceput si nu-l mai face nimeni. OTP are putere sa creasca foarte mult. Iar BBU chiar va fi unul de business, atat cat se va putea. Sunt ceva avioane private. Legat de securitate si siguranta, OTP sta bine.