blank

Informare TAROM: pasagerii afectați de anulările din 8 iulie pot opta pentru compensații sau pentru voucher electronic!

0 176

Potrivit anunțurilor anterioare, compania TAROM a pus la dispozitie pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obținerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004. Prin urmare, compania reamintește pasagerilor că în această perioadă înregistrează solicitările la adresa de email dedicata: [email protected]. In acest sens, este foarte importantă transmiterea în forma completă a informațiilor necesare în vederea efectuării plății.

Subliniem acest aspect, deoarece din cele aproximativ 600 solicitari pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru inițierea plăților.

În acest context reiterăm necesitatea de a transmite solicitările la adresa de email dedicată: [email protected] cu următoarele informații:

  • Nume și prenume pasager
  • Număr de zbor
  • Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
  • Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
  • Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

  • Nume și prenume beneficiar cont
  • Denumirea băncii
  • Sucursala
  • Adresa băncii
  • Iban
  • Cod SWIFT/BIC
  • Monedă cont

Recomandăm din  nou pasagerilor afectați de întârziere să se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicată in vederea obtinerii celor mai rapide rezultate in beneficiul dumnealor.

Compania TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie.

Leave A Reply

Your email address will not be published.