Greva din Olanda, sectorul transporturi, afectează zborurile din Amsterdam

0 32

Compania TAROM informează pasagerii, care vor călători spre / din Amsterdam, în intervalul 28.05.2019 – 29.05.2019, că orarul zborurilor poate fi afectat de greva din Olanda.

Ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Ai putea avea dreptul la o despăgubire de până la 600€! Solicită despăgubirea pentru anularea sau întârzierea zborului!

În perioada 28 mai – 29 mai 2019, sectorul transporturi din Olanda va fi afectat de grevă. Inclusiv personalului de securitate de pe Aeroportul Schiphol va fi în grevă.

Din informațiile existente în presa internațională, aflăm că legăturile dintre Amsterdam și Aeroportul Schiphol vor fi afectate de greva. Autobuzele și trenurile vor funcționa la limita minimă impusă de o instanță judecătorească. Pasagerii sunt nevoiți să-și ia marja de timp necesară pentru a ajunge la aeroport. Totodată, să verifice starea zborurilor.

AirHelp get compensation

Greva din Olanda, sectorul transporturi

Astfel, asemenea altor companii aeriene, şi TAROM ar putea fi afectată în sensul anulării/întârzierii curselor cu sosire sau plecare din Amsterdam.

TAROM menţionează că există posibilitatea reprogramarii gratuite a zborului pentru o călătorie în perioada 30.05.2019-02.06.2019. În această situatie, pasagerii sunt rugaţi să contacteze Compania TAROM sau agenţia de voiaj de la care au fost achiziţionate biletele.

În cazul în care călătoria nu suportă amânare, se recomandă ca pasagerii TAROM să verifice din timp informările cu privire la situația zborurilor de pe site-urile aeroporturilor de plecare, respectiv destinație, să efectueze check-in online şi să ajungă la aeroport în timp util. Este necesară şi printarea cărţilor de îmbarcare.

Pasagerii vor călătorii fără bagaj de cală.

Trebuie luat în calcul faptul că efectuarea formalităţilor pe aeroport ar putea presupune o durată mai mare decât în situaţii normale, iar pasagerii vor călătorii fără bagaj de cală.

Personalul Companiei TAROM este mobilizat să asigure asistență în orice moment și să minimalizeze impactul pe care această situație l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectați.

Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să contactaţi Call Center TAROM (la nr-ul de telefon ‪0219361 sau prin email la adresa [email protected]) sau agenţia prin intermediul căreia a fost efectuată rezervarea de calatorie.

Deși această situație nu este generată de către operatorul aerian național, TAROM prezintă scuze tuturor pasagerilor potențial afectați.

ANUNȚ!!! Dacă aveți zboruri întârziate sau anulate, puteți aplica pentru compensații financiare de până la 600€.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »