Emirates sărbătoreşte 10 ani de curse spre Japonia şi introduce aeronava Airbus A380
Emirates sărbătoreşte 10 ani de curse spre Japonia. Momentul este marcat prin introducerea aeronavei Airbus A380 pe ruta Dubai – Tokyo Narita. Zborul EK318 a fost salutat cu tunuri de apă pe Aeroportul International Tokyo Narita, acesta devenind al 19-lea, din reţeau de 123, pe care Emiretes operează cu A380.
Aeronava Airbus A380 aduce o creştere de 38% pe această rută, echivalentul a 135 de locuri. Este configurată în 3 clase şi are un total de 489 locuri – 399 locuri la Economy Class, 76 la Business Class şi 14 la First Class – apartamente private.
Toţi pasagerii, de la bordul aeronavei Airbus A380, se pot bucura de bucătărie japoneză, filme, muzică, ziare şi reviste, dar şi de internet prin Wi-Fi. Cei care călătoresc la First Class beneficiază de cabină de duş şi spa. Pasagerii care călătoresc cu Emirates pe A380 pot transporta gratuit bagaje de 30 kg dacă au bilet la economic, 40 kg dacă sunt la Business şi de 50 kg la First.
Programul zborurilor Dubai – Tokyo Narita – Dubai:
Zborul EK 318 a plecat din Dubai la ora 02:50 şi a sosit pe Narita la 17:35. Zborul de retur EK 319 a decolat de pe Narita la ora 22.00 şi a sosit în Dubai la 04:15, ziua următoare.
În zilele de marţi şi miercuri, zborul EK319 decolează de pe Narita la 21:20 şi aterizează în Dubai la ora 03:10, ziua următoare.
Peste 3500 de japonezi, pasageri săptămânali pe ruta Tokyo Narita – Dubai, se pot bucura de zborul la bordul celui mai mare avion de pasageri, dar şi de conexiuni foarte bune cu 31 de destinaţii din Europa, 22 în Africa, 16 în Orientul Mijlociu şi 11 în America de Nord şi de Sud, prin intermediul aeroportului din Dubai.
Emirates este cel mai mare operator aerian de aeronave A380, cu 22 de unităţi operaţionale şi 68 în comandă. Emirates operează curse spre 123 de destinaţii din 73 de ţări, iar în următoarele 3 luni va lansa încă patru destinatii: Barcelona, Lisabona, Erbil şi Washington DC. Toţi pasagerii beneficiază de conexiuni de la Terminalul 3 de pe Aeroportul Internaţional Dubai. În scurt timp se va deschide şi un terminal dedicat doar aeronavelor Airbus A380, primul de acest fel din lume!
Bravo lor ! Imi place concurenta dintre Turkish , Qatar Airways , Emirates , si Etihat Airways ! Din pacate Tarom este pe nici unde !
Tarom se afla sub patronat de stat. E normal sa se dezvolte mai greu si nu poti compara TAROM cu 3 mari companii aeriene sustinute de seici arabi, oameni care traiesc pe movile de bani!:)
In lume, companiile aeriene de stat au dat faliment (un ex. cazul Malev) sau au fost privatizate pentru o libertate mai mare de dezvoltare, de a jongla financiar!
Sorin , eu nu compar Tarom , cu oameni , cu seici , eu compar Tarom cu alte companii de stat , care , cu exxceptia THA , acum 10-12 , ani nici un existau !!!! Spun acum 10-12 ani , de ce , exact cand TArom , a renuntat la cursele spe Beijing , sau BBK , sau USA !!!! Sa se privatizeze si Tarom , dar o privatizare reala , daca asta este termenul ! Oare de ce cand a fost interesata Qatar Air , noi amm zis pas . Tare imi este frica ca o sa facem o privatizare tipic Romaneasca , si repede Tarom o ia pe urmele Lui Malev !
Si eu vreau o privatizare corecta! Ideea e ca in ultimii doi ani, Tarom s-a miscat mai bine! In prezent chiar are o imagine buna in alianta SkyTeam, in partea de Est a Europei si pot spune ca are anumite servicii chiar mai ok comparativ cu multe alte companii aeriene.
Au renuntat la cursele lungi pentru ca nu au avioane pentru asa ceva si nu e rentabil sa faci escale! Mai bine se focuseaza pe cursele medii si scurte, dar cu servicii foarte bune!
Sa speram ca Tarom va merge si mai bine si nu va lua urma Malev!
Daca nu se investeste cat mai repede in achizitia de avioane noi si moderne, si ma refer la B , A sau Embraer , si nu Atr, nu mai are Taromm nici o sansa .AAAAAA mai trebue schimbat si modul de a gandii a marei majoritate a echipajului de cabina !