C’est fini: Joon va fi integrată în Air France
În urmă cu 13 luni, când a fost lansată compania Joon, noi am ignorat știrea. Nici nu i-am acordat prea multă atenție brandului Joon.
Se dorea a fi ceva fresh, low-cost, care să preia din povara financiară Air France. Însă rezultatele nu au fost cele dorite.
De ce a lansat Air France brandul Joon? Noi nu am întețeles și dovada că nu au înțeles nici pasagerii, investitorii și angajații companiei.
Brandul Joon va dispărea de pe piață
Multitudinea aceasta de mărci a slăbit brandul Air France și a creat confuzie. Vă reamintim că în familia Air France mai sunt companiile HOP! și Transavia France. Cele din urmă având misiuni similare cu Joon.
Oficialii Air France au anunțat că angajații și aeronavele vor fi integrate în compania mare. Iar zborurile Joon vor fi onorate în continuare de Air France. Acestă acțiune nu va afecta grupul Air France – KLM.
În prezent, Joon deține 15 avioane și zboară spre 11 destinații. Din 31 martie 2019, Joon ar fi trebuit să deschidă rutele spre Turcia, Spania sau Anglia.
Experimentul Joon este dovada clară că uneori e bine să-ți consolidezi brandul, să-ți dezvolți serviciile fără să te extinzi prea mult. Joon a fost un eșec. C’est fini!