British Airways face ultimele pregătiri pentru Jocurile Olimpice
British Airways este cea mai mare companie aeriană din Regatul Unit şi se pregăteşte ce cel mai important eveniment sportiv al anului – Jocurile Olimpice şi Paralimpice 2012 de la Londra. Menţionez că British Airways este partener oficial la Jocurile Olimpice, aşa că trebuie să îndeplinească una dintre cele mai importante misiuni, să transporte milioane de turişti.
Zilele acestea a demoarat şi o campanie interesantă cu tema „Cursa”, ultima acţiune înainte de evenimentul mult aşteptat. Mai jos aveţi unul dintre cele mai interesante spoturi publicitare văzute în ultima vreme.
Campania a început pe Facebook (click pentru mai multe informaţii) şi G+, dar va fi difuzată la TV şi va avea componente de outdoor şi print. Sloganul British Airways pentru acest an – „Twenty twelve. We’re ready. To Fly. To Serve.” – se potriveşte la fix cu marea competiţie.
Legat de compania aeriană British Airways, 2012 este un an foarte important. În urma unor analize se aşteaptă ca echipajele de zbor ale British Airways să servească o cantitate de ceai echivalentă cu volumul a trei piscine olimpice. British Airways va ura „bun-venit” la bordul aeronavelor sale unui număr de pasageri suficient pentru a umple de peste 500 de ori un stadion cu o capacitate de 60 000 locuri, aproximativ 30 milioane de pasageri.
Şi ca totul să fie şi mai drăguţ, British Airways revopseşte câteva aeronave cu un design de pormbel şi în culorile Jocurilor Olimpice. Se pare că vom vedea noul livery abia în aprilie.