Blue Air raportează profit în cursul anului financiar 2019

0 89

Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri trasnportați, anunță rezultatele financiare pentru cele 12 luni încheiate la data de 30 septembrie 2019.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

Și, așa cum am menționat în titlu, Blue Air raportează că este pe profit în anul financiar 2019. Conform comunicatului Blue Air, profitul operațional a ajuns la 8.9 milioane EURO. Dar mai bine vă las pe voi să descoperiți mai jos câteva informatii interesante despre Blue Air.

Rezultate financiare

  • Profitul operațional pentru anul financiar 2019 a ajuns la 8.9 mil. euro (față de o pierdere operațională de 19 mil. euro în aceeași perioadă a anului trecut), cu un nivel al câștigurilor înainte de leasing și amortizare (EBITDAR) de 51 mil. euro;
  • Profitul net pentru anul financiar 2019 a ajuns la 3.4 mil. euro (înainte de costurile de restructurare a flotei și operațiunilor), față de o pierdere de 24.4 mil. Euro în aceeași perioadă a anului trecut;
  • Procentul veniturilor auxiliare din veniturile totale a crescut la 9%, față de 8% în aceeași perioadă a anului trecut;
  • Veniturile totale pentru cele 12 luni au ramas la un nivel comparativ cu cele din perioada anterioară, de aprox. 390 mil. EUR (fără taxe de pasageri);

Guvernanță corporativă

  • O nouă echipă la conducere – al carei mandat în formulă completă a început în luna mai 2019
  • Mix optim de continuitate în Blue Air și de experiență în domeniul aviației și cel financiar;
  • Calificare excelentă pentru atingerea potențialului financiar al Blue Air;
  • Angajată să asigure creșterea profitabilă a companiei.
  • Consiliu consultativ format din personalități cu vastă experiență și recunoaștere în ariile lor de activitate
  • Structură de consultare independentă, aliniată angajamentului Blue Air pentru cele mai bune practici, cu experiență în industrii representative.

Performanță operațională

  • Implementarea noului model de activitate ‘Low-Cost, Low Complexity’ cu focus pe lucrurile importante pentru pasageri
  • Axat pe creșterea veniturilor din produse auxiliare, operațiuni simplificate și costuri reduse
  • Performanță îmbunătățită în ceea ce priveste punctualitatea zborurilor
  • Mai bună decât a competitorilor direcți
  • Politica centrată pe clienți a condus la o îmbunătățire a gradului mediu de încărcare cu pasageri al avioanelor, ajungând la o medie anuală de peste 80% și de peste 90% în timpul verii.

Perspective

  • Ne concentram pe creșterea organică, cu focus principal pe cresterea gradului de satisfacție al pasagerilor.
  • Performanța comercială va fi îmbunătățită prin investiții în digitalizare si IT, venituri crescute din produse auxiliare, reînnoirea flotei și control strict al costurilor;
  • Continuăm să ne bazăm pe cei cinci piloni ai performanței noastre: satisfacția pasagerilor, eficiență operațională, implicarea angajaților, responsabilitatea socială și valoarea adăugată;
  • Toate aceste direcții strategice vor contribui și vor asigura sustenabilitatea Blue Air pe termen mediu și lung
Booking.com

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish