Blue Air raportează profit în cursul anului financiar 2019

0 157

Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri trasnportați, anunță rezultatele financiare pentru cele 12 luni încheiate la data de 30 septembrie 2019.

Și, așa cum am menționat în titlu, Blue Air raportează că este pe profit în anul financiar 2019. Conform comunicatului Blue Air, profitul operațional a ajuns la 8.9 milioane EURO. Dar mai bine vă las pe voi să descoperiți mai jos câteva informatii interesante despre Blue Air.

Rezultate financiare

  • Profitul operațional pentru anul financiar 2019 a ajuns la 8.9 mil. euro (față de o pierdere operațională de 19 mil. euro în aceeași perioadă a anului trecut), cu un nivel al câștigurilor înainte de leasing și amortizare (EBITDAR) de 51 mil. euro;
  • Profitul net pentru anul financiar 2019 a ajuns la 3.4 mil. euro (înainte de costurile de restructurare a flotei și operațiunilor), față de o pierdere de 24.4 mil. Euro în aceeași perioadă a anului trecut;
  • Procentul veniturilor auxiliare din veniturile totale a crescut la 9%, față de 8% în aceeași perioadă a anului trecut;
  • Veniturile totale pentru cele 12 luni au ramas la un nivel comparativ cu cele din perioada anterioară, de aprox. 390 mil. EUR (fără taxe de pasageri);

Guvernanță corporativă

  • O nouă echipă la conducere – al carei mandat în formulă completă a început în luna mai 2019
  • Mix optim de continuitate în Blue Air și de experiență în domeniul aviației și cel financiar;
  • Calificare excelentă pentru atingerea potențialului financiar al Blue Air;
  • Angajată să asigure creșterea profitabilă a companiei.
  • Consiliu consultativ format din personalități cu vastă experiență și recunoaștere în ariile lor de activitate
  • Structură de consultare independentă, aliniată angajamentului Blue Air pentru cele mai bune practici, cu experiență în industrii representative.

Performanță operațională

  • Implementarea noului model de activitate ‘Low-Cost, Low Complexity’ cu focus pe lucrurile importante pentru pasageri
  • Axat pe creșterea veniturilor din produse auxiliare, operațiuni simplificate și costuri reduse
  • Performanță îmbunătățită în ceea ce priveste punctualitatea zborurilor
  • Mai bună decât a competitorilor direcți
  • Politica centrată pe clienți a condus la o îmbunătățire a gradului mediu de încărcare cu pasageri al avioanelor, ajungând la o medie anuală de peste 80% și de peste 90% în timpul verii.

Perspective

  • Ne concentram pe creșterea organică, cu focus principal pe cresterea gradului de satisfacție al pasagerilor.
  • Performanța comercială va fi îmbunătățită prin investiții în digitalizare si IT, venituri crescute din produse auxiliare, reînnoirea flotei și control strict al costurilor;
  • Continuăm să ne bazăm pe cei cinci piloni ai performanței noastre: satisfacția pasagerilor, eficiență operațională, implicarea angajaților, responsabilitatea socială și valoarea adăugată;
  • Toate aceste direcții strategice vor contribui și vor asigura sustenabilitatea Blue Air pe termen mediu și lung

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish