Blue Air lansează programul Pre-Flight Reminder
Blue Air lansează programul Pre-Flight Reminder (memento înainte de zbor). Sunt plăcut surprins să văd că o companie low-cost implementează acest serviciu. Astfel, cu 2 zile înainte de data călătoriei, fiecare pasager al companiei Blue Air va primi un newsletter personalizat, informare ce va cuprinde date generale despre călătorie, detalierea serviciilor opţionale alese de către pasager, precum şi atenţionarea asupra unor acţiuni ce trebuiau făcute de către pasager şi nu au fost efectuate.
Un exemplu ar fi legat de serviciul de check-in online. Acesta este gratuit şi presupune tipărirea cărţii de îmbarcare, necesară a fi prezentată, împreună cu documentele de identificare, la poarta de îmbarcare, poliţia de frontieră şi controlul de securitate. În cazul în care pasagerul s-a prezentat la aeroport, dar nu a efectuat check-in-ul online pe destinaţiile în care serviciul este disponibil), acesta trebuie să plăteasca o taxă adiţională pentru emiterea cărţii de îmbarcare.
Prin intermediul programului Pre-Flight Reminder, pasagerul Blue Air este anunţat că nu a efectuat check-in-ul online şi astfel se elimină un posibil disconfort al acestuia de a plăti un cost suplimentar la aeroport.
Mai mult decat atat, pentru pasagerii care aleg diferite servicii adiţionale ale biletului de călătorie, ca de exemplu, transportul animalelor de companie sau transportul echipamentelor sportive, informarea Pre-Flight Reminder va cuprinde regulile de călătorie pentru aceste opţiuni, astfel pasagerul economiseşte timp de căutare a acestor reguli.
Programul Pre-Flight Reminder a fost special creat pentru a facilita şi îmbunătăţi cât mai mult comunicarea între Blue Air şi pasagerii săi, astfel încât aceştia să aibă o călătorie cât mai plăcută.