Amelia, asistentul pentru clienți virtual Wizz Air, ofertă acum sprijin vocal automatizat în cazul unor perturbări ale zborului
Wizz Air, compania aeriană cea mai sustenabilă din punct de vedere ecologic pe plan global, este mândră să anunțe lansarea unei noi soluții vocale pentru asistentul virtual pentru clienți, Amelia.
În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Acest lucru reafirmă angajamentul Wizz Air de a investi în permanență în oferta sa de soluții pentru asistența clienților.
Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente.
Wizz Air continuă să investească în soluțiile sale de asistență pentru clienți pentru a-și sprijini mai bine pasagerii. În plus față de noua soluție vocală, clienții Wizz Air vor avea în continuare opțiunea de a comunica în scris „live” cu Amelia prin intermediul chatbot-ului online, în cazul în care au nevoie de asistență suplimentară.
Furnizând pasagerilor informații și asistență în timp real
Amelia va apela proactiv pasagerii afectați pentru a le oferi informații și îndrumări esențiale în cazul perturbării unui zbor programat. La primirea unui apel de la Amelia, pasagerii vor fi informați cu privire la starea zborului lor și la opțiunile pe care le au la dispoziție.
Caracteristicile cheie includ:
- Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au: să facă o nouă rezervare, să primească o rambursare de 120% sub formă de credit WIZZ sau să primească o rambursare de 100% din tariful total plătit, prin metoda de plată inițială.
- Asistență pentru cazare: Informații cu privire la modul de accesare a cazării pe timp de noapte, în cazul în care acest lucru este necesar.
- Puncte de contact: Detalii privind locul unde pot fi găsiți reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară, în funcție de localizarea pasagerului.
- Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air îi va contacta pentru actualizări importante.
- Asistență suplimentară: Îndrumări privind contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air pentru ajutor suplimentar.
Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar și pentru a colecta feedback cu privire la experiența lor, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial. În timpul acestui apel, pasagerii pot confirma dacă problemele lor au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite pentru pasageri, însă se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului.
Pentru a beneficia la maximum de noua soluție, Wizz Air sfătuiește pasagerii să acorde o atenție sporită în timpul procesului de check-in și să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actuale și exacte. Acest lucru asigură faptul că, în cazul unor perturbări, pasagerii pot fi contactați prompt.
Disponibil în prezent în limba engleză pentru plecările din România, Italia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Austria, Amelia va fi în curând accesibil în mai multe limbi, inclusiv arabă, bulgară, germană, spaniolă, franceză, maghiară, italiană, poloneză, română, rusă și ucraineană, reflectând angajamentul companiei aeriene de a deservi clientela sa diversă.